  • Data: 2011-11-28 12:38:44
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na news:jaqe4d.7us.0@poczta.onet.pl:

    > OK. To zwróć uwagę na czytelność liter o tych samych rozmiarach
    > ale nie w pikselach tylko w milimetrach i napisz co wywnioskowałeś.

    iPady do czytania nadają się średnio. Cieżkie to to takie a i rozdzielczością
    nie grzeszy. Ale generalnie pikseloza nie rzuca się za bardzo w oczy, czytać
    się da, pomijając wagę i wielkość i lustrzaność ekranu komfor jest taki sam
    jak na 4.3" WVGA.
    iPhone 4 już wypada gorzej bo niewielki ekranik wymusza ciągłe przywijanie
    tekstu. No po prostu za mało literek na nim się mieści. Różnica w
    wyrazistości literek między iPadem a iPhonem 4 jest dla mnie pomijalna.
    Owszem gdy dobrze się przyjrzeć literka na iPhonie wyglądają lepiej. Ale ja
    czytam teskty a nie kontempluje literki.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d