  • 1. Data: 2014-04-12 18:10:17
    Temat: iPhone4 i kabelki do ładowania z Chin - przestroga
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Przetarł mi się oryginalny kabelek do ładowania iPhone4...
    Poskąpiłem pieniędzy i zamiast kupić oryginał u Apple
    kupiłem zamiennik z Chin na dealextreme.

    Przysłali, wszytko gra, wtyczka trochę za ciasno wchodzi
    w gniazdo iPhone ale od czasu do czasu pojawia się problem
    że iPhone myśli że jest na "docking-station" i wyłącza
    głośnik w swojej obudowie, nawet gdy kabelek jest już
    odłączony... Coś ta za duża wtyczka przygięła w środku czy
    coś przesunęła i teraz jest klops - czasem działa, czasem nie.

    Nigdy wcześniej tego problemu nie było, zaczął się w ten
    sam dzień kiedy zacząłem używać nowy kabelek z Chin :-(

  • 2. Data: 2014-04-12 18:30:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Nigdy wcześniej tego problemu nie było, zaczął się w ten
    > sam dzień kiedy zacząłem używać nowy kabelek z Chin :-(

    Zdaje się, że to mnie teraz czeka:
    http://www.youtube.com/watch?v=BDn2tcSOxCQ

  • 3. Data: 2014-04-12 18:45:36
    Od: atm <...@v...pl>

    > Zdaje się, że to mnie teraz czeka:
    > http://www.youtube.com/watch?v=BDn2tcSOxCQ

    Pozostaje tylko cieszyc sie, ze to nie Ipad lub HTC One...

  • 4. Data: 2014-04-12 18:50:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Pozostaje tylko cieszyc sie, ze to nie Ipad lub HTC One...

    Bo klejone obudowy mają?

  • 5. Data: 2014-04-12 19:02:06
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-12 18:50, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Bo klejone obudowy mają?

    Zestaw malego szklarza plus zlotka i folijki w przypadku HTC.
    Twoj przypadek pokazuje, ze mozna bardzo prosto uszkodzic telefon
    i nie bedzie to proste kilka srubek jak w iP4 a calkiem sporo roboty.
    http://www.ifixit.com/Teardown/HTC+One+Teardown/1349
    4

  • 6. Data: 2014-04-12 19:03:54
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-12 18:50, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Bo klejone obudowy mają?

    HTC One Repairability Score: One out of 10 (10 is easiest to repair)

    -Very, very difficult (possibly impossible?) to open the device without
    damaging the rear case. This makes every component extremely difficult
    to replace.

    -The battery is buried beneath the motherboard and adhered to the
    midframe, hindering its replacement.

    -The display assembly cannot be replaced without removing the rear
    case--this will make the most common repair, a damaged screen, nearly
    impossible.

    -Copper shielding on many components is difficult to remove and replace.

    +Solid external construction improves durability.

    Wg mnie jest to w duzym stopniu droga jednorazowka....
    No ale coz teraz to jest trendy.

  • 7. Data: 2014-04-12 19:11:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > Wg mnie jest to w duzym stopniu droga jednorazowka....
    > No ale coz teraz to jest trendy.

    Można też argumentować że dzięki takiej budowie może
    lepiej znosić jakieś upadki czy uderzenia, że będzie mniej
    giętki w kieszeni i mniejsza szansa że złamiesz LCD jak
    sobie usiądziesz na nim - faktem jest że powoli klejenie
    silnymi dwustronnymi foliami zastępuje montaż skręcany,
    co powoduje że bez hot-air czy choć gorącej suszarki tych
    aparatów nie otworzysz. iPhone5 też już ma LCD klejony.

  • 8. Data: 2014-04-12 19:13:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > Twoj przypadek pokazuje, ze mozna bardzo prosto uszkodzic telefon
    > i nie bedzie to proste kilka srubek jak w iP4 a calkiem sporo roboty.

    Bo bliższej obserwacji dobrze oświetlonego gniazda iPhone 4 pod lupą
    okazuje się, że przez te lata intensywnego użytkowania jest bardzo
    zabrudzone, niektóre mosiężne styki mają zielonkawy nalot, chyba od
    używania go mokrymi rękami od słonej wody w czasie czyszczenia rafy :-)
    Być może więc to nie chinska wtyczka winna tylko brudne gniazdko,
    a wtyczka po prostu miała ciut inne gabaryty i zruszyła jakiś brud który
    stara wtyczka omijała? Nie wiem, spróbuję to jakoś wyczyścić i zobaczę.

  • 9. Data: 2014-04-12 20:09:15
    Od: W <w...@w...pl>

    Pszemol wystukał, co następuje:

    > "atm" <...@v...pl> wrote in message
    >
    > Można też argumentować że dzięki takiej budowie może
    > lepiej znosić jakieś upadki czy uderzenia [...]

    mój ś.p. siemens c45 miał główny korpus, baterię i tylną klapkę. w trakcie
    upadku miałęm 3 części w różnych miejscach, składałem, telefon bez
    zająknięcia działał dalej ;-p
    (i: główna część była na śrubkach, śrubki od uderzenia nie wyły z bólu)
    (ii: 'aleterazsąsłartfony!' - chętnie kupiłbym dumbfona o sensownych
    parametrach do którego nie musiałbym dokupywać osobnego plecaka...)

  • 10. Data: 2014-04-13 01:43:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 12 Apr 2014 11:30:50 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Zdaje się, że to mnie teraz czeka:
    > http://www.youtube.com/watch?v=BDn2tcSOxCQ

    4:10 co ma na myśli pisząc "water damage indicator", iphone ma
    wskaźnik zalania wodą?

    --
    Marek