  • 141. Data: 2009-07-02 14:29:10
    Temat: Re: iPhone vs Nokia
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:h2hie9$1ee$6@inews.gazeta.pl...

    > Slusznie to co Jacus mowi jest swiete. A niedawno bradzlowali sie WMiarze
    > ze Dooma maja a na iphonie nie ? Hipokryci.

    Bynajmnie nie ja się tym brędzlowałem :)

    > Przegrales o jakosci gier nawet nie wspomne

    O jakości nie dyskutuję, bo się na tym nie znam, gdzyż nie korzystam.
    Być może masz rację, że jest ich mniej i są gorszej jakości.
    Ale jednak uwierz mi, że WM w większości wybierają ludzie ci, którzy
    potrzebują narzędzia, a nie zabawki.

    > Nie widziales Appstore oj nie

    Widziałem, a raczej słyszałem jak kolega, z którym razem pracuję kur....wał.

  • 142. Data: 2009-07-02 14:51:30
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    Szanowni Panowie, koledzy, proszę Was nie uprawiajcie płaszczycyzmów.
    W końcu czy to WM czy iPho czy inne ścierwo i tak ma za zadanie tylko
    znaleść takich idiotów jak my, aby oskubać z pieniędzy :D
    Naprawdę nie ma o co się podniecać. Więcej luzu i umiaru. Za kilka lat
    powstaną inne, jeszcze lepsze, a to co jest teraz odejdzie do lamusa, a my
    zostaniemy na lodzie ze swoimi zabaweczkami. Niestety taka jest kolej rzeczy
    i tak naprawdę nikt z nas nie ma na to wpływu.

  • 143. Data: 2009-07-02 14:59:51
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Szanowni Panowie, koledzy, proszę Was nie uprawiajcie płaszczycyzmów.

    No toś teraz pojechał po całości, hehehehe.

    Pozdro.

  • 144. Data: 2009-07-02 15:08:29
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Użytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

    > Faktycznie nie przyszlo mi to do glowy.
    > Pomijajam fakt ze mylisz korzystanie z ze sposobem instalacji (no
    > chyba
    > ze jestes jedenym z tych oszolomow ktorzy wolny czas spedzaja na
    > instalowaniu, deinstalowaniu i tunniningu telefonow czy komputerow -
    > slyszalem o takich).

    Nie myle, ale z wynalazków dla idiotów nie zamierzam korzystać.

    > Ale poza tym dla ciebie ergonomia to jest cecha negatywna... No tak,
    > trudno walczyc z takim pogladem, ale to wiele wyjasnia.

    "wolę żyć w macedońskiej biedzie niż pławić się perskim luksusie"

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 145. Data: 2009-07-02 15:33:32
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Fajnie ze glupi jestes.... Ale jak patrze na allegro to twoj Kajzerek
    > szmelczyk jest tanszy od G1 co za porazka /..

    Tyle, że ja go nie kupowałem w promocji i do tego zapłaciłem gotówką, dzięki
    czemu mam tyle minut w niskim abonamenie (płącę zawrotną kwotę, bo aż 36zł
    brutto, z których 100% przeznaczane jest na rozmowy), że nawet nie jestem w
    stanie ich wygadać, a impulsy płacę po 30 groszy do innych sieci (oprócz
    Play) oraz kilkanaście groszy w sieci i na stacjonarne + 3 darmowe numery :)
    Od konca stycznia tego roku, kiedy podpisałem kolejną umowę uskładało mi się
    już na koncie ponad 120zł, których nie byłem w stanie wykorzystać, a które
    mi nie przepadną aż do końca trwania umowy.

    Ale ja to faktycznie chyba jakiś głupi jestem i dlatego tak mam ;D

    A co do taniego kajzerka to bardzo się cieszę, ze cena już tak mocno spadła,
    że można go kupić za 600-700zł na Allegro, bo dzięki temu będę go mógł kupić
    dzieciakowi, który ostrzy sobie zęby na ten telefon i codziennie się bawi
    tatowym :D

  • 146. Data: 2009-07-02 16:03:20
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Slusznie obywateli wyrzuciles juz swojego laptopa bo sa na niego gry wiec
    > musi byc zabawka. I znow na durnia z logiki wyszedles

    A po co wyrzucać ?
    W domu nawet z torby mi się nie chce go wyjmować, a całe oprogramowanie,
    które mam na nim zainstalowane to OpenOffice oraz programy do programowania
    central alarmowych oraz sterowników programowalnych różnej maści, a także
    oprogramowanie do współpracy z przyrządami pomiarowymi.
    Nawet freecela i solitaire się pozbyłem, bo jest mi to niepotrzebne :)

    A co do durnia - jeżeli sprawia ci to radość, ze komuś ubliżasz tylko
    dlatego, ze kończą ci się argumenty to radzę ci jednak poszukać inne
    towarzystwo np. adasia, którego nikt nie lubi już na wszystkich grupach.
    Zaczynasz zachowywać się dokładnie tak jak on. Miej , ze trochę rozmumu i
    nie idź jego śladami.

  • 147. Data: 2009-07-02 18:22:18
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

> [...]
    > Ale poza tym dla ciebie ergonomia to jest cecha negatywna... No tak,
    > trudno walczyc z takim pogladem, ale to wiele wyjasnia.
    Ja myśle ze to nie dokońca o ergonomie chodzi. PRacuje, spotykam sie z
    klientam i kontrahentami, i paru z nich ma PDA. Firmowe, z jakimś
    "ichniejszym" oprogramowaniem. JAk myślisz, dostawca przepisze je na
    iPhona i sciagną za darmo z app store? Moze to mniej niż 1% użytkowników
    ma taki problem, ale mnie akurat, nie boli fakt korzystania z
    centralnego repozytorium, boli mnie fakt ze jest to jedyna metoda
    instalacji oprogramowania. Teraz jest "cool" natomias jak samsungi mogły
    programy w javie przyjmowac tylko przez WAP = to był zonk.

    ToMasz

  • 148. Data: 2009-07-02 19:03:49
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Szanowni Panowie, koledzy, proszę Was nie uprawiajcie płaszczycyzmów.

    No to teraz obraziles Baxa bardziej niz nazwalbys go debile :)

    Za to ze pojechales po bandzie postaram sie ominac watek

  • 149. Data: 2009-07-02 19:05:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:
> [...]
    > instalacji oprogramowania. Teraz jest "cool" natomias jak samsungi mogły
    > programy w javie przyjmowac tylko przez WAP = to był zonk.

    Jaka jedyna ? Cydia, Icy, Installer :) Jesli mowisz o oprogramowanie
    dedykowanym "dla jednej firmy" to nie jest segment iphona i nie ma o
    czym gadac.

  • 150. Data: 2009-07-02 19:15:51
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > No to teraz obraziles Baxa bardziej niz nazwalbys go debile :)
    >
    > Za to ze pojechales po bandzie postaram sie ominac watek

    W sumie ten tekst miałem puścić pod Twoim, ale uratował cię od tego pewien
    błąd Outlook Expresa, który polega na tym, ze po przekroczeniu iluśtam
    odpowiedzi jedna pod drugą po prostu nie da się już wysłać kolejnego posta.
    Tak więc ten tekst miał być bardziej skierowany do Ciebie niż do BaXa :)