    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone vs Nokia
    Date: Fri, 03 Jul 2009 23:41:18 +0200

    Jan Strybyszewski pisze:

    > WM7 ciagnie sa soba wszystkie wady Windowsa CE tylko nakladke ma
    > bardziej iphonowa i Marketplace.

    Pracujesz w Microsofcie? Masz tam jakiegoś znajomego na wysokim
    stanowisku? Bo zastanawiam się skąd tyle wiesz odnośnie "prawdziwej
    strony" WM7, który na dobrą sprawę nie tylko nie wyszedł, ale te bardzo
    niewiele na jego temat wiadomo. ;) Znane są w gruncie rzeczy jedynie
    ogólne założenia + kilka screenów.
    Powyższy opis bardziej pasuje do WM6.5 który faktycznie jest niczym
    innym jak przeróbką współczesnej wersji + nakładka + nowy wygląd menu
    start, w którym drobnej inspiracji iPhonem faktycznie można się
    dopatrzeć. :)

    > Ten sam roblem ma Palm nie przebija
    > sie z jednym modelem.

    Hmm... Nie wiem co miałeś na myśli, ale WebOS z całą pewnością nie jest
    jedynie "lekko przerobionym" dotychczasowym systemem. Między PalmOS a
    nowym dzieckiem tej firmy jest głęboka przepaść. ;)