  • Data: 2015-06-17 22:13:33
    Temat: Re: iPhone - już mi się nie podoba
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mysle ze za darmo.
    > Ale co im chodzi to nie wiem: lubia znac wszystko, NSA wiecej placi za
    > wiecej danych, czy wiecej zarobia jak klient nr karty poda, a potem sie
    > nawet nie zorientuje ze tym razem placi ...

    Moze nawet nie nie zorientuje, po prostu bedzie wszystko przygotowane do
    zrobienia zakupow, wystarczy tylko tapniecie (plus dodatkowe informacje
    do kolekcji).
    Ale z drugiej strony: czy ksiazki w bibliotece wypozycza sie bezplatnie?
    Bo chyba nic sie nie zmienilo od zamierzchlych czasow gdy trzeba bylo
    zalozyc karte i zaprezentowac dokument tozsamosci?