  • Data: 2015-06-17 23:55:15
    Temat: Re: iPhone - już mi się nie podoba
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-06-17 22:32, J.F. wrote:
    > Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To chyba nie tylko sklep, ale tez "zakupy w aplikacji".
    > A tam juz latwiej sprowokowac do zakupu.

    > Sie zmienilo - teraz biblioteki strasza Krukiem czy innym windykatorem :-)
    >
    > Ale to nie ma porownania - ksiazka jest materialna i do zwrotu, dowod
    > zabezpiecza ten zwrot.
    > A co chcesz przy ebooku zwracac czy zabezpieczac ?
    >
    > J.

    Zgadza sie, nadal jednak zeby przeczytac darmowa ksiazke musisz
    wylegitymowac sie. Jaki jest tego motyw to druga sprawa. Google, Apple
    czy MS tez jakos to pewnie tlumaczy.
    Kupujac niematerialny kod do gry na Allegro przekazuje sie automatycznie
    swoje dane jakiemus nieznanemu czlowiekowi wystawiajacemu aukcje. Duzo tego.
    Prawde powiedziawszy nie rozumiem troche tego oburzenia: wolnosc Tomku w
    swoim domku. Firmy ustalily taki a nie inny model i tyle. Moza przeciez
    poszukac stron gdzie sa dostepne darmowe ksiazki i stamtad podbrac (choc
    pewnie na wielu stronach bedzie wymagane zalogowanie).

    Wczesniej zapytalem o karty doladowujace, ktore sa dostepne w kioskach,
    moze to jest rozwiazanie dla osob szczegolnie ceniacych prywatnosc?