  • 21. Data: 2012-10-14 17:44:24
    Temat: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:13khqw7sx8zr9.18igpn5etp52h.dlg@40tude.net...

    > Ale to sie pierwszy raz zdarzylo i bylo nie do przewidzenia ze nowych
    > ajfonow zabraknie ... na tydzien ?

    Nie na tydzień bo dalej ich nie ma... są tylko na stanie w sklepach
    najdroższe wersje z dużą ilością pamięci.
    Nie pierwszy raz się to zdarzyło że pierwsza partia rozchodzi się
    bez śladu i Ci co nie stali muszą czekać. Więc stoją Ci co chcą.
    Powtarzam: ja nie stałem więc nie pytaj się mnie dlaczego stoją -
    mogę się podzielić z Tobą tylko tym co zgadnę. Zapytaj kogoś
    kto stał, niech Ci powie czemu stał.

    > Dziekuje, ja to znam z Polski - chce sie dowiedziec o ktorej pociag
    > odchodzi, a oni mi podsylaja specjalna wersje na urzadzenie mobilne -
    > wyslij SMS za 2.44, to sie dowiesz :-P

    No przykro mi że Cię tak rodacy łupią...
    A full-version czemu nie działa? Źle napisana czy co?
    Mówisz o stronie PKP? Mogę Ci to sprawdzić jak działa...

    Podaj link, podrzucę Ci screenshota :-)

  • 22. Data: 2012-10-14 17:56:57
    Od: atm <...@v...pl>

    Ehhh, ten iPhone... to jednak kosmiczna technologia. Na moim
    skrzypiacym, zagrzy.... hej w moich telefonach tez to dziala.
    A przy okazji, myglbys cos sprawdzic na iPhone?
    Otworz prosze ta strone w wersji pelnej:
    http://wiadomosci.onet.pl/amber-gold,5277032,temat.h
    tml
    Zrob na niej dwutapniecie, zeby wypelnila caly ekran na szerokosc
    a nastepnie pinch to zoom, zeby tekst powiekszyc jeszcze troche
    bardziej. Czy Safari przeformatowuje automatycznie tekst dopasowujac do
    tego dodatkowego powiekszenia czy tez czesc tekstu ucieknie za krawedz
    ekranu?

  • 23. Data: 2012-10-14 18:01:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5enca$7qq$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > Czy Safari przeformatowuje automatycznie tekst dopasowujac do tego
    > dodatkowego powiekszenia czy tez czesc tekstu ucieknie za krawedz ekranu?

    Po pierwsze - moja oferta była do J.F. bo on nie ma iPhone...
    Po drugie - klikam z iPhone na link jaki podałeś a onet przekierowuje
    mnie automatycznie na http://muzyka.onet.pl/wiadomosci-muzyczne.html
    Czy onet jest niespełna rozumu? O co chodzi?

  • 24. Data: 2012-10-14 18:08:50
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > mnie automatycznie na http://muzyka.onet.pl/wiadomosci-muzyczne.html
    > Czy onet jest niespełna rozumu? O co chodzi?

    Teraz juz wiesz skad sie bierze ten wzmozony ruch urzadzen z iOS w
    sieci? Zanim trafia gdzie chca, odwiedza kilka innych stron ;]
    To moze sprobuj ten link:
    http://simblog.pl/oszczedzanie-energii-iphonea-z-ios
    -em-6
    podobnie jak wczesniej - dwutapniecie do powieszenia na szerokosc ekranu
    a pozniej troche pinch to zoom.

  • 25. Data: 2012-10-14 18:21:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No przykro mi że Cię tak rodacy łupią...
    > A full-version czemu nie działa? Źle napisana czy co?
    > Mówisz o stronie PKP? Mogę Ci to sprawdzić jak działa...

    > Podaj link, podrzucę Ci screenshota :-)

    Coś ściemniasz, przyjacielu... :-)
    Odwiedziłem właśnie stronkę pkp.pl na swoim iPhone 4 (iOS 5.1.1).

    Po pierwsze - działa bardzo dobrze pod iPhone choć bałem się przez
    moment bo widziałem w linku rozkładu jazdy jakieś napisy "query.exe"
    i już widziałem oczami wyobraźni jakiś ActiveX pod "MS Windows only"...
    Ale nie - skrypt się na iPhone pokazał z wyborem przystanków
    rozpoczęcia podróży i docelowym, po ustawieniu Kraków Główny do
    Warszawa Lotnisko Chopina i daty podróży nacisnąłem na iPhone
    "wyszukaj połączenie" i dostałem listę połączeń z godzinami.
    Optaszkowanie wybranych połączeń kazałem pokazać mi szczegóły
    wybranych połączeń - wszystko działa.

    Jedyne co można im zarzucić to ramki na www w tych skryptach nie
    są poustawiane dobrze i ten dwuklik touchscreena nie zoomuje dobrze.
    Trzeba użyć "szczypania" aby wycentrować aby było dobrze...
    To muszą admini w PKP dopracować, ale ogólnie witryna używalna
    i wiem już czego użyję jak będę się poruszał wkrótce po Polsce :-)

    Lepsze to niż jakieś cuda z przekierowaniami z niusów na "muzyka"
    na stronie onet.pl - to jest przegięcie jakieś :-)

    Po drugie - rozkład przez SMS.
    Ta opcja to raczej nie dla posiadaczy iPhone, bo Ci sobie pochodzą
    wygodnie po pełnej stronie www za friko. Ale tak czy inaczej nie "2,44zł
    to się dowiesz" a tylko 1zł plus Vat: http://www.pkp.pl/cop/rozkladsms
    No cóż - PKP nie ma w statucie być firmą charytatywną, nie?

  • 27. Data: 2012-10-14 18:35:52
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    -em-6
    > podobnie jak wczesniej - dwutapniecie do powieszenia na szerokosc ekranu

    Ale to nie jest problem Safari czy jakiejkolwiek innej mobilnej
    przeglądarki, tylko łebmajstera. A łebmajsterowie nie potrafią w
    dziziejkszych czasach dopasować tesktu do szerokości ekranu.

    Ciekawe, jak to się działo w XX wieku, że można było? :-P

  • 26. Data: 2012-10-14 18:35:52
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Po drugie - klikam z iPhone na link jaki podałeś a onet przekierowuje
    > mnie automatycznie na http://muzyka.onet.pl/wiadomosci-muzyczne.html
    > Czy onet jest niespełna rozumu? O co chodzi?

    Onet.kropka ma od kilku dni jakieś poważne problemy ideolo z urządzeniami
    mobilnymi. Stąd 404 albo muzyka :-)

  • 28. Data: 2012-10-14 18:35:52
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Czy to nie Ty pisałeś tutaj że iPhone pracuje na baterii 2 tygodnie
    > bo go nie używasz i masz przekierowany numer na inny smartfon?

    Niestety nie - codziennei, chyba że wyjadę poza zasięg 3G. Bo z 3G Steve
    się zdecydowanie nie popisał :-(

  • 29. Data: 2012-10-14 18:37:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5eo2j$8fo$1@node2.news.atman.pl...

    > Teraz juz wiesz skad sie bierze ten wzmozony ruch urzadzen z iOS w sieci?
    > Zanim trafia gdzie chca, odwiedza kilka innych stron ;]

    Ale to wina ludzików z onetu a nie Apple...

    Ja, przyznaję bez bicia, Onetu do niczego nie używam, uwięc nie wiem :-)
    CNN, NPR, BBC - te serwisy działają bardzo dobrze pod iPhone...
    Może kiedyś cywilizacja techniczna dotrze też do Was tam do Polski ;-)

> [...]
    -em-6
    > podobnie jak wczesniej - dwutapniecie do powieszenia
    > na szerokosc ekranu a pozniej troche pinch to zoom.

    Dwutapnięcie wystarcza mi w zupełności do uzyskania pełnej
    czytelności tekstu w pionie. A po obróceniu w poziomie mam
    już końskie litery które przeczytałaby moja babcia bez okularów :)
    Literki są większe niż logo AT&T w lewym górnym rogu lub
    zegarek w centrum ekranu u góry...
    Po co jeszcze chcesz robić pinch to zoom? Bo się pogubiłem...

  • 30. Data: 2012-10-14 18:38:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > to się dowiesz" a tylko 1zł plus Vat: http://www.pkp.pl/cop/rozkladsms
    > No cóż - PKP nie ma w statucie być firmą charytatywną, nie?

    A na domiar złego, rozkład jazdy PKP dostępny jest w formie
    darmowej aplikacji do iOS na iPhone do ściągnięcia z AppStore:
    https://itunes.apple.com/pl/app/bilkom/id529806476?m
    t=8

    Ten Twój PKP to chyba jednak zły przykład, J.F. ;-)