  • 101. Data: 2012-10-17 20:33:00
    Temat: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > I dostaniesz wiadomosc:
    > juz 477 twoich znajomych to lubi: Steve Jobs nie zyje
    >

    > Niektorzy mogliby za takie lubienie w pysk dac :-)

    Gdybys bywal w fb czesciej to wiedzialbys, ze czesto sie wlasnie "smutne"
    historie zdarzaja i ludzie zaznaczaja "lubie" nie dlatego ze się chichrają
    z radości za klawiaturą tylko aby rozpropagować niusa dalej...

  • 102. Data: 2012-10-17 20:33:01
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Już cgi paktem że wiem o co chodzi a ty uporem maniaka swoje. Nie ma
    > najmniejszego znaczenia co się kryje pod ikonka "lubią to" i jak to sobie
    > tłumaczą użytkownicy jakiegoś tam portalu. Forma jej stosowania nie
    > zawsze jest odpowiednia i tyle. Dla mnie eot.

    Niby rozumiesz ale z uporem maniaka pytasz czy nie ma w tym nic zlego ze
    oni to lubia...