  • Data: 2012-10-17 01:16:28
    Temat: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    news:almarsoft.454393371979420830@news.neostrada.pl.
    ..

    > Czyli wg Ciebie wszystko jest ok, że ktoś lubi newsa, w tym przypadku
    > klepsydre??

    Marku - "like" w facebooku oznacza czasem że uznajesz jakiegoś niusa
    za wartego propagacji wśród swoich znajomych. Tak jak pisałem wcześniej,
    zbyt DOSŁOWNIE interpretujesz tą funkcję serwisu którego nie znasz.

    Naciśnięcie "like" powoduje że wszyscy Twoi znajomi zwrócą uwagę
    na to co czytasz i dostaną szansę na przeczytanie oznaczonego tak niusa.

    Poużywaj trochę facebook abyś go poznał trochę bo oceniasz
    i krytykujesz zachowania środkowiska którego w ogóle nie znasz...