    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Date: Sun, 14 Oct 2012 12:13:29 +0200

    Dnia Sat, 13 Oct 2012 10:04:44 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Proste: bo chcieli kupić coś, co bez kolejki nie było dostępne.
    > Stanie w kolejce nie jest żadnym udowadnianiem komukolwiek
    > czegokolwiek... Stanie w kolejce jest rezultatem chęci posiadania.

    Az tak silna chec posiadania ? Jej z reguly towarzyszy chec chwalenia :-)

    > Bo masz doświadczenia z telefonami które się do tego nie nadają...
    > Ja notorycznie używam swojego iPhone 4 do przeglądania www.

    Masochista :-)

    Musze kiedys pozyczyc iphona, zobaczyc co to za cudo.
    A moze jest symulator na peceta ?

    > A może zamiast doszukiwać się błędów, uznajmy że użytkownicy
    > iPhone 5 częściej wchodzą na internet niż użytkownicy SGSIII...

    Nie bez zweryfikowania metody. Jak w kazdej statystyce.

    Ale nawet jesli to prawda ... nadal ciekawe skad sie to bierze.

    > Nie tworzę sam www. Może jest jakiś sposób na uporządkowanie tego.

    No wlasnie wydaje mi sie ze x-wap-profile, ale czy ktos/cos to naprawde
    wykorzystuje ?

    > To akurat łatwe... sam widzisz że Ci z androidem wolą chodzić po www
    > z komputera :-P

    Aaa, czyli mowisz ze trzeba sie zdac na google reklamy, a google juz szybko
    rozpozna po koncie gmail jakie telefony ma ogladajacy i podrzuci wlasciwe
    tresci :-)

    J.