  • Data: 2012-10-14 17:10:16
    Temat: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1eypjjx4hkx5r.1sp11f3ec0tvn$.dlg@40tude.net...

    > Az tak silna chec posiadania ?
    > Jej z reguly towarzyszy chec chwalenia :-)

    Robiłeś jakieś badania statystyczne? :-)
    Silna chęć posiadania produktu na który się czekało wiele miesięcy
    i gdy się nie wystoi to będzie się czekało następne parę miesięcy
    wydaje się dla mnie wystarczającym powodem na stanie te parę godzin.

    > Masochista :-)
    >
    > Musze kiedys pozyczyc iphona, zobaczyc co to za cudo.
    > A moze jest symulator na peceta ?

    Większość stron www w USA wykrywa że łączysz się z urządzenia
    mobilnego i podsuwa Ci swoją wersję mobilną - masz zwykle na
    dole link do "full version". A jak nie ma specjalnej wersji to też
    to ładnie działa. Cała cudowność sprowadza się do dobrze działającego
    dwuklika na touchscreenie który to w odpowiednim miejscu centruje
    i powiększa kolumnę tekstu na www do wygodnego czytania na iP4.

    > Nie bez zweryfikowania metody. Jak w kazdej statystyce.
    >
    > Ale nawet jesli to prawda ... nadal ciekawe skad sie to bierze.

    Dla mnie jest to oczywiste: z wygody użytkowania iPhone.
    No ale moje zdanie jest tu subiektywnie skrzywione w stronę
    iPhone bo go używam od ponad 2 lat i bardzo lubię jak działa :-)