    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Date: Wed, 5 Oct 2011 16:23:37 -0500

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j6idcq$5vb$1@inews.gazeta.pl...
    > Bazujac na iPhonie masz tylko jedno i to samo - taki mundurek, ktory ma
    > kazdy i dzieki temu sie nie wyroznia (tak jak kiedys modny byl geans i
    > wszyscy w nim chodzili jak w mundurkach).

    Wyróżnia się od posiadaczy innych telefonów.

    > smiech mnie ogarnia (przyklad podaj), ale slucham dalej

    > no tak - a pliki masz? nie masz

    Jakie pliki?

    > dla mnie iPhone to zabawka - i wszystkie testy porownujace iPhone z
    > Androidem koncza niemal tym samym wnioskiem: do zabawy - iOS,
    > do pracy - Android.

    Do jakiej pracy używasz telefonu??? W zawodzie telemarketera?
    Ja do pracy to używam workstation z procesorem i7 a mimo to
    jest zbyt wolna... Mimo szczerych chęci, nawet najszybszy telefon
    nie skompiluje mi projektu FPGA w pół godziny... Na ekranie 4"
    trudno też rysować wygodnie schematy elektroniczne - do tego
    przydają się 2 lub lepiej 3 monitory conajmniej 20" każdy...
    To oczywiste że telefon może być tylko "zabawką", z natury rzeczy
    samej.

    > nie, ty nie widzisz nic wiecej poza iPhone - wbito Ci ten mundurek w muzg
    > (jak i Twojemu otoczeniu).

    Co to jest muzg? Miałeś może na myśli mózg?

    > Samochody na US tez sa ggorzej wyposazane jak na Europe
    > - to taka analogia :)

    Tu trafiłeś jak w pudło bo akurat jest odwrotnie... Podasz przykład?
    W Stanach dużo rzeczy jest w standardzie to co w Europie jest
    opcjonalne za dopłata i nowe samochody są w Europie mimo
    to droższe niż w USA.