    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Date: Wed, 05 Oct 2011 22:33:15 +0200

    W dniu 2011-10-05 18:44, Pszemol pisze:
> [...]
    roid-tips-and-tricks.html

    > To jest tylko grubszy opis, ja chciałbym wiedzieć ile guzików musisz
    > nacisnąc,
    > ile razy tapnąc w ekran i ile się napocić aby wysłać SMSa głosowo...

    podalem Ci wedke - wpisz to w google i dostaniesz mase przykladow
    - i to sprzed ponad roku

    No coz, odkryles to dzieki iPhonowi dopiero teraz i cieszysz sie jak
    dziecko :-D

    > Po prostu wymiękasz i trudno Ci się do tego przyznać.

    nie - opisz to
    daj linka filmiku, skoro sam nie potrafisz opisac.

    Jak na razie jestes ponownie tendencyjny (wymagasz, ale Tobie dupy nie
    chce sie juz ruszyc)

    > W półmroku mogłem cyknąć LEPSZĄ fotkę niż cyknął kolega HTC Desire.

    Ja bym chcial zobaczyc te Twoje fotki (zwlaszcza wieczorem) :)

    > Cały czas dryfujesz do interpretacji "iPhone4 jest lepszy niż lustrzanka".
    > Nigdy nic podobnego nie napisałem. Jest lepszy niż inne aparaty w
    > komórkach.

    stwierdziles - juz w poprzednich watkach - ze iPhone jest the best jako
    aparat i uwazasz, ze nie potrzebujesz innego aparatu (kompaktu/lustra) -
    bo iPhone przbija - dlatego m.in. wciaz sie czepiam i bede czepiac, by
    ktos na tej grupie czytajac Twoje teksty Ci nie zawierzyl.
    Robilem zdjecia iPhonem4 i wiem do czego sie one nadaja (do pokazania
    koledze - ew. czasami przy dobrym oswietleniu - do czegos wiecej - ale
    nie jako zastepca normalnego aparatu foto - nawet prostego kompaktu).

    > I bardzo dobrze! Jak się kiedyś zainteresuje fotografią to znajdzie DSLR.
    > A na razie nich cyka lepsze fotki niż jego kolega z Androidem.

    wrzuc gdzies te Twoje fotki na jakis serwer - ocenimy je tu wszyscy :)
    Wiele testow (w tym watku wrzucelem m.in jeden link do testow) twierdzi,
    ze iPhone jest najczesciej w ogonie innych telefonow porownywanych (i
    patrz pan - telefony z androidem go wyprzedzaja, a nawet symbianem lub
    bez zadnego systemu).
    Ale pewnie stwierdzisz, ze testerzy byli tendencyjni ;)

    > W sumie powody dla kichy nie są istotne. Istotna jest kicha :-)

    a mozesz rozwinac?
    Skoro zaczoles ten temat - to nie wycofuj sie teraz rakiem i jakas kicha.

    --
    pozdr
    Adam (AL)