    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Date: Wed, 5 Oct 2011 14:10:24 -0500

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:1j2t14lz681x8.6l5wi2l5lol2.dlg@40tude.net...

    > Dziękuję, ale szkoda czasu, potrafię czytać i zrobię to szybciej niż jakiś
    > syntetyk.

    No właśnie niekoniecznie, bo słuchać czytane jest łatwiej niż czytać.
    Można w między czasie biegać, prowadzić samochód czy też
    trzymać po prostu telefon w kieszeni bo masz ręce zajęte dłubaniem przy
    jakiejś robótce na drutach czy przy wymianie filtra powietrza w aucie :-)

    > Wierzysz reklamie? Pffff...

    > No patrz, a chwilę temu chciałeś, żebym reklamie jednak uwierzył.

    Nie mam na razie powodów nie wierzyć.

    > Nie, to nie ma z tym nic wspólnego.

    Nie przekonujesz mnie :-)

    > Mowa była o sterowaniu telefonem, nie o pisaniu. Co do pisania, to jestem
    > daleki od chwalenia się okolicznym ludkom co i gdzie wysyłam i dlatego nie
    > używam często ani wprowadzania głosowego, ani sterowania.

    No przepraszam - zapomniałem że Ty jesteś 007...

    > Nie jest więcej.

    Z tego co Apple ogłosił wczoraj, sumaryczny udział na rynku urządzeń
    z iOS (wliczając iPhone iPoda Touch i iPada) jest większy niż Androida.
    Powoływał się na konkretne badania - sprawdź czy kłamią jak Ci zależy...

    > Lepsza matryca ma dać lepszy obraz. Wyższa czułość pod kontrolą
    > automatu zwykle znakomicie to utrudnia.

    Automat z iPhone może być lepszy niż zwykły i to co "zwykle" się jego nie
    tyczy :-)

    > Nadinterpretujesz i to głupio.

    Dla Ciebie zdjęcia z telefonu sa nieakceptowalne i nie nadają się do
    niczego. Dałeś to jasno do zrozumienia.

    /News/Pages/iPhone-4-Drives-Adoption-of-BSI-Image-Se
    nsors-in-Smart-Phones.aspx

    > W którym miejscu? Tu: http://en.wikipedia.org/wiki/CMOS_sensor czy raczej
    > tu: http://en.wikipedia.org/wiki/Back-illuminated_sensor ?
    >
    > Jakoś w żadnym wpisie słowa o astronomii nie ma.

    To musimy czytać inne wikipedie:
    [BSI] "The technique was used for some time in specialized
    roles like low-light security cameras and astronomy sensors"

    Nie moja wina że Ty masz problemy z czytaniem :-P

    > --
    > Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    > "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
    > all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
    > resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
    > Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
    > shifted from mural to reality at his back."

    Czy możesz ten śmietnik ograniczyć do ustawowych 4 linii max?