  • 81. Data: 2011-03-16 15:28:15
    Temat: Re: iPhone 4 od srodka
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-16 14:24, Pszemol pisze:

    > Nie pociąga mnie to w ogóle. Szkoda mi czasu.

    To akurat widać, że czytanie nie jest twoją mocną stroną. Z całym
    "dobrodziejstwem" konsekwencji z tego płynących.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 82. Data: 2011-03-16 20:21:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > To akurat widać, że czytanie nie jest twoją mocną stroną.
    > Z całym "dobrodziejstwem" konsekwencji z tego płynących.

    Dla mnie widać że myślenie nie jest Twoją mocną stroną
    z całym dobrodziejstwem konsekwencji, bo bezpodstawnie
    uogólniasz niechęć czytania beletrystyki z niechęcią czytania
    w ogóle...

  • 83. Data: 2011-03-16 22:05:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Mar 2011 08:24:39 -0500, Pszemol wrote:

    >Nie pociąga mnie to w ogóle. Szkoda mi czasu.

    Newsy lepsze ?

    Alistar MacLean dobre ksiazki pisal.

    Dziala z Nawarony, potem Komandosi z Nawarony, a potem obejrzec dwa
    filmy.

    J.

  • 84. Data: 2011-03-17 12:20:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Newsy lepsze ?

    Nie wiem czy lepsze - nie umiem ocenić czegoś, czego nie czytałem, nie?
    Ale nieważne czy lepsze czy gorsze - nie pociąga mnie taka lektura i już.

    > Alistar MacLean dobre ksiazki pisal.
    >
    > Dziala z Nawarony, potem Komandosi z Nawarony,
    > a potem obejrzec dwa filmy.

    Sorry... może w następnym wcieleniu... albo już na emeryturze? ;-)

  • 85. Data: 2011-03-17 12:42:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Mar 2011 07:20:21 -0500, Pszemol wrote:

    >Nie wiem czy lepsze - nie umiem ocenić czegoś, czego nie czytałem, nie?
    >Ale nieważne czy lepsze czy gorsze - nie pociąga mnie taka lektura i już.

    Skoro nie czytales to skad wiesz ze cie nie pociaga ? :-)

    A jak bedzie na iphona ? :-)

    J.

  • 86. Data: 2011-03-17 12:46:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 17 Mar 2011 13:42:06 +0100, J.F. napisał(a):

    > Skoro nie czytales to skad wiesz ze cie nie pociaga ? :-)

    Wyznawca nie czyta, on ogląda - keynotes Stiwa. Na kolanach.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 87. Data: 2011-03-17 18:37:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Skoro nie czytales to skad wiesz ze cie nie pociaga ? :-)

    Estymuję na podstawie innych pozycji...
    Mam duże zainteresowanie dokumentalnymi, fabularne pozycje
    interesują mnie dużo, dużo mniej.

    > A jak bedzie na iphona ? :-)

    To zerknę...

  • 88. Data: 2011-03-17 18:37:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Wyznawca nie czyta, on ogląda - keynotes Stiwa. Na kolanach.

    A Ty kontynuujesz swój dżihad?

  • 89. Data: 2011-03-17 20:29:17
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-03-15 18:07, J.F. wrote:

    > Na Nokie Finowie nie narzekaja.
    >
    > Aczkolwiek Nokia jakos sie nie chce zadeklarowac
    > http://europe.nokia.com/support/product-support/c6-0
    0/specifications
    > http://europe.nokia.com/support/product-support/c5-0
    0/specifications

    > ani slowa o temperaturach
    >

    > J.

    Nie sądzę, że nie wiesz, że trzymanie telefonu przy tyłku czy w ręku
    przy -20 na dworze nie znaczy, że się wychładza telefon do minusowej
    temperatury....

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."