  • 41. Data: 2011-03-12 12:25:34
    Temat: Re: iPhone 4 od srodka
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:g2gmn6trlnlir0i2q9qulfpgcu21to8d3d@4ax.com...

    > To taki doskonaly telefon i nie ma "lampy blyskowej LED"? :-P
    >
    > I opcji zdjec poklatkowych tez pewnie nie ma :-P

    Sam siebie miałby fotografować? Do lusterka?

  • 42. Data: 2011-03-12 15:43:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Mar 2011 06:25:34 -0600, Pszemol wrote:

    >Sam siebie miałby fotografować? Do lusterka?

    Najprosciej by chyba bylo - telefon, lusterko, termometr i wyjac z
    zamrazarki po 12h :)

    J.

  • 43. Data: 2011-03-12 15:50:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Mar 2011 06:11:45 -0600, Pszemol wrote:

    >Myślisz że Chinczyk kopiując swoje podróby się tym przejmuje?
    >Wali jabłuszko i ma w nosie konsekwencje... Apple mu w Chinach napykać może.

    No nie wiem - zalezy chyba jak sie nazywa.
    Da wieksza lapowke, przyjdzie policja, wywiezie do obozu pracy, a
    fabryczke przejmie lokalny prominent :-)

    Poza tym jak sie Apple zdenerwuje to 400 tys ludzi w Shenzen moze
    zostac bez pracy :)

    >Przecież antena jest ramką. Właśnie cała afera z iPhone 4 polegała na tym,
    >że się palcami dotykało żywej anteny i zwierało w.cz. palcami...

    Aha. Ale taka pokrywka chyba moze te antene zaklocac ?

    J.

  • 44. Data: 2011-03-12 16:48:57
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-03-2011 o 21:10:09 Pszemol <P...@p...com> napisał(a):

    > ten telefon jest poskładany do kupy zusammen

    Coraz bardziej zdumiewa mnie technologia mobilna, która potrafią sprasować
    w wafelek cieńszy od Prince Polo. A kilka lat temu zachwycałem się wiwi w
    fonie, że niby jak oni to tam zmieścili..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 45. Data: 2011-03-13 13:33:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Najprosciej by chyba bylo - telefon, lusterko,
    > termometr i wyjac z zamrazarki po 12h :)

    Nie sądzę aby starczyło iPhonowi baterii na 12 godzin
    nakręcania filmu, zwłaszcza z oświetlaniem, zwłaszcza
    w temperaturach poniżej 0C, gdy bateria ma mniejszą
    pojemność.

    Już prędzej wyobrazam sobie oświetlanie jakąś lampką,
    ale też nakręcanie filmu całe 12 godzin to będzie chyba
    za dużo dla baterii. Innymi słowy - pomysł niepraktyczny.

  • 46. Data: 2011-03-13 13:35:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > fabryczke przejmie lokalny prominent :-)
    >
    > Poza tym jak sie Apple zdenerwuje to 400 tys ludzi w Shenzen moze

    Apple tak samo ich potrzebuje jak oni Appla. Nic z tego.

    > Aha. Ale taka pokrywka chyba moze te antene zaklocac ?

    Z pewnością.
    Ja bym sobie wybrał plastikową w innym kolorze dla wyróżnienia.

  • 47. Data: 2011-03-13 15:56:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Mar 2011 08:33:45 -0500, Pszemol wrote:

    >Nie sądzę aby starczyło iPhonowi baterii na 12 godzin
    >nakręcania filmu, zwłaszcza z oświetlaniem, zwłaszcza
    >w temperaturach poniżej 0C, gdy bateria ma mniejszą
    >pojemność.

    W zasadzie to moglby robic jedno zdjecie co 30s, na to mu chyba
    baterii starczy.

    >Już prędzej wyobrazam sobie oświetlanie jakąś lampką,
    >ale też nakręcanie filmu całe 12 godzin to będzie chyba
    >za dużo dla baterii. Innymi słowy - pomysł niepraktyczny.

    do d* ten iphone :-)

    J.

  • 48. Data: 2011-03-13 22:27:50
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

> [...]
    > nakręcania filmu

    > Już prędzej wyobrazam sobie oświetlanie jakąś lampką,
    > ale też nakręcanie filmu całe 12 godzin to będzie chyba

    Gdzie tu logika? Chcesz wsadzić lampkę do zamrażarki, a martwisz się o
    baterię w iPhonie?
    To chyba jest jakieś uzasadnione wyjaśnienie, że lampkę można wsadzić, a
    iPhona z podłączoną ładowarką już nie? Bo to, że kabel ładowarki będzie
    dociśnięty uszczelką drzwiczek lodówki, to raczej nie przeszkadza.

  • 49. Data: 2011-03-13 23:43:15
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    >>> o.. proszę.. zupełnie jak na zamówienie:
    >>> http://www.youtube.com/watch?v=wTWMj0fTiPI

    AFAIK od niedawna powstaja przez g app inventor. Swoja droga smutna to
    zartobliwosc - brac kase za program, ktory nic nie robi.

    --
    Pozdr

  • 50. Data: 2011-03-14 12:27:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "G Nowak" <g...@g...com> wrote in message

    > AFAIK od niedawna powstaja przez g app inventor. Swoja droga smutna to
    > zartobliwosc - brac kase za program, ktory nic nie robi.

    A kto bierze kasę za program który nic nie robi?
    Przecież omawiane w tym filmiku aplikacje były wszystkie darmowe.