  • Data: 2009-06-09 20:44:07
    Temat: Re: iPhone 3GS
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    T...@s...in.the.world pisze:

    > To w takim razie o co wam chodzi z tymi MMSami. Jak ktos chcial sobie
    > 'doinstalowac MMSy' to mogl sobie doinstalowac.
    > Troche konsekwencji.

    Ależ mi o nic nie chodzi. Brak MMSów w iPhone w niczym mi nie
    przeszkadza i nigdy nie przeszkadzał. Sam wysłałem tego rodzaju
    wiadomość może raz czy dwa razy w życiu, odebrałem o parę więcej. ;) Ich
    brak by mnie nie zasmucił.

    Nie jestem też fanatycznym przeciwnikiem iPhone'a. Uważam go tylko za
    młodą platformę, która do niedawna mogła służyć co najwyżej do zabawy.
    Śmieszył mnie fakt, że tak dużo energii programiści poświęcali na
    pisanie pierdołkowatych zabawek wykorzystujących akcelerometr, a nie
    można się było doczekać na nawigację czy pakiet biurowy.
    Stąd mówienie jak to ten cały iPhone jest lepszy od WM dysponującego
    ogromną biblioteką naprawdę użytecznego softu zwyczajnie mnie śmieszyło.

    Teraz sytuacja się zmienia na szczęście. Może jeszcze rok albo dwa... ;)