  • Data: 2009-06-10 05:52:49
    Temat: Re: iPhone 3GS
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BaX pisze:

    > No ale to znaczy ze nie-iphony są gorsze?

    Nie nie sa gorsze ale bzdura jest teza ze WM maja "wszystko" bo to
    wszystko jest NIEDOPRACOWANE "prawie dotykowe" , "prawie nawigacje" i
    "prawie telefony" z "prawie internetem" i "prawie multimediami".

    > Demontowac? A to sie jakoś demontuje? Bo ja po prostu wyciągam z uchwytu i
    > wychodze z samochodu. Może robie coś nie tak?

    A jak bateryjka doladowujaca sie 8 razy dziennie sie miewa ?\
    Pozatym nie dyskutujemy o tym iz nawigacja w telefonie jest zla ale brak
    nawigacji nie jest znowu jakis wielkim achwaj dzisiaj skoro LEPSZA mozna
    kupic za 500zł.