  • Data: 2010-04-17 13:02:52
    Temat: Re: iPad to tylko przerosniety iPod touch
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 Apr 2010 22:16:07 +0200, Atlantis wrote:
    >Tyle tylko, że to już nie to samo. Możemy odebrać podczerwień albo
    >ultrafiolet i obejrzeć je w postaci kolorów z zakresu światła
    >widzialnego. Nigdy jednak tak naprawdę nie dowiemy się co to znaczy
    >widzieć ultrafiolet, tak jak np. pszczoła. Możemy co najwyżej zbudować
    >odpowiedni model zastępczy.

    Cos tam jednak zobaczymy. Pytanie czy to bedzie cos sensownego,
    czy pszczoly sie beda zachwycac wspaniala kolorystyka obrazow artysty
    ..

    Sa ludzie ktorzy ponoc widza wiecej niz trzy kolory podstawowe.
    Podobny problem, ale jakos sobie radza ..

    >O ile będą wiedzieć jaka była pierwotna szybkość. Problem różnego
    >wyczucia czasu jest nagminnie pomijany przez autorów SF, a przecież to
    >sprawa kluczowa. :) Wśród autorów z którymi ja się spotkałem tylko Carl
    >Sagan i Frederik Pohl poruszyli ten problem. :)

    No coz, musialoby to byc zycie oparte na zupelnie innej chemii.

    J.