  • 11. Data: 2011-11-12 12:37:05
    Temat: Re: iOS
    Od: m0rt1 <mortician[REM.ME]@mud.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message
    ultura.html

    > No ale nie rozumiem Alex, o co Ci tu chodzi...
    > Oczekujesz od Apple że będzie sprawdzało każdą linijkę kodu
    > wstawionego do AppleStore? To chyba oczywiste że jeśli firma
    > produkująca software dostaje dostęp do Twojego urządzenia to
    > tylko od Twojego zaufania do tej firmy zależy Twoje bezpieczeństwo.

    [ CUT ... ]
    ihmo - tu nawet nie chodzi o to, czy ktoś coś rozumie czy nie. Chodzi o
    zaciekly atak na cokolwiek obarczone etykietka "wróg". I nie jest istotne
    jak idiotyczne argumenty zostaną wytoczone - byle jakiegolwiek były - na
    zasadzie wody na młyn.
    Pls, nie zrozum mnie zle - daleki jestem od wyznawania iReligion - ale we
    wszystkim (bez wyjątków) - poza wadami - dostrzegam i wykorzystuje zalety.
    Czego Tobie chyba brakuje. EOT

    --
    Rgrds., m0rT1 //a.k.a. Blazej

  • 12. Data: 2011-11-12 12:55:57
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    iOS 5.0.1 niezbyt udaną aktualizacją
    http://www.dobreprogramy.pl/iOS-5.0.1-niezbyt-udana-
    aktualizacja,Aktualnosc,28771.html

    --
    Pozdrawiam, Piotr

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 13. Data: 2011-11-12 14:07:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m0rt1" <mortician[REM.ME]@mud.pl> wrote in message

> [...]
    > wszystkim (bez wyjątków) - poza wadami - dostrzegam i wykorzystuje zalety.

    Jesteś pewny, że piszesz do mnie? Bo wydźwięk Twojej wypowiedzi
    podwieszonej pod moją jest dosyć niejednoznaczny i bezsensowny...

  • 14. Data: 2011-11-12 14:12:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message
> [...]
    -zle.html

    > raczej nie, Meizu startowało z klonem pierwszego gejfona, prawie idealnym.
    > Wpuścili na rynek parę sztuk, później zaczęło się zanosić na pozwy,
    > wystraszyli się i zaczęli to ulepszać i zmieniać. W końcu klon wyszedł im
    > lepszy niż oryginał.

    Zdecydowanie lepszy... Wszyscy teraz mówią i piszą o Meizu a o tym
    dziadowskim i przestarzałym iPhone wszyscy już zapomnieli :-)

  • 15. Data: 2011-11-12 14:13:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message
    > BTW Nie wiesz ile teraz daje szacunu na dzielni posiadanie iP 3g?
    > I czy warto szukać starbucksa?

    O czym Ty bajasz? Co to jest "dzielnia"? Dlaczego akurat stary iP 3G?
    Dobrze się czujesz?

  • 16. Data: 2011-11-12 16:09:32
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-11-12 13:55, Piotr M wrote:
    > iOS 5.0.1 niezbyt udaną aktualizacją
    > http://www.dobreprogramy.pl/iOS-5.0.1-niezbyt-udana-
    aktualizacja,Aktualnosc,28771.html

    no dobra, idac za ciosem ;]
    Ogrodnik wynalazl nowa afere - kabelgejt:
    http://applefobia.blox.pl/2011/11/MagSafe-zdazyc-prz
    ed-pozarem.html

    Faktem jest, ze wszelkie kabelki Appla, z ktorymi mialem kontakt byly
    estetyczniejsze i bardziej wyrafinowane od typowych, powiedzmy
    "pctowych". Jesli jednak cena za to jes trwalosc i bezpieczenstwo to ja
    dziekuje a cos musi byc na rzeczy jesli Apple zorganizowalo program wymiany.

  • 17. Data: 2011-11-12 18:47:07
    Od: m0rt1 <mortician[REM.ME]@mud.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "m0rt1" <mortician[REM.ME]@mud.pl> wrote in message

    > Jesteś pewny, że piszesz do mnie? Bo wydźwięk Twojej wypowiedzi
    > podwieszonej pod moją jest dosyć niejednoznaczny i bezsensowny...

    Korzystanie z newsów nie zawsze polega na odpowiadaniu. Czasem tez sie
    dopisuje do czyjejś wypowiedzi. Jeśli nie udalo Ci sie pochwycic sensu
    mojej wypowiedzi - cóż - przykro mi, bo co wiecej moge dodac?...
    Last time EOT
    --
    Rgrds., m0rT1 //a.k.a. Blazej

  • 18. Data: 2011-11-12 19:00:03
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 12 Nov 2011 08:22:07 +0100, ALEX napisał(a):

    > BTW Nie wiesz ile teraz daje szacunu na dzielni posiadanie iP 3g? I czy
    > warto szukać starbucksa?

    To zależy jaka dzielnia. Są takie, że iPoo to obciach i żenada. I to wcale
    nie jest Pierdziszew Górny.
    Czasem znacznie większe poważanie mają Blackberry.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł

  • 19. Data: 2011-11-12 19:11:26
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 12-11-2011 20:00, Waldek Godel pisze:

    > To zależy jaka dzielnia. Są takie, że iPoo to obciach i żenada. I to wcale
    > nie jest Pierdziszew Górny.
    > Czasem znacznie większe poważanie mają Blackberry.

    Wiesz co Ci powiem? Zarówno te dzielnie co iPhone robi wrażenie, jak i
    te na których Blackberry ma poważanie, także na innych co Samsung czy
    HTC jakaś patelnia robi respekt, jest ważna tylko nielicznych, reszta to
    zdrowi ludzie :)

  • 20. Data: 2011-11-12 19:14:43
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 12 Nov 2011 20:11:26 +0100, Piotr M napisał(a):

> [...]
    > te na których Blackberry ma poważanie, także na innych co Samsung czy
    > HTC jakaś patelnia robi respekt, jest ważna tylko nielicznych, reszta to

    Akurat w przypadku Blackberry to ma sens, bo telefon nędzny, za to usługi
    świetne, stąd też powodzenie. W każdym razie ma to zdecydowanie większy
    sens niż epatowanie świecidełkami, które za 1.5 roku będą nudne,
    przestarzałe i nadające się do kosza.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta