  • 1. Data: 2011-11-11 22:32:39
    Temat: iOS
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    No to mamy kolejny iFjuczer:
    http://applefobia.blox.pl/2011/11/Bezpieczenstwo-i-k
    ultura.html

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 2. Data: 2011-11-11 23:07:33
    Temat: Re: iOS
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message
    > No to mamy kolejny iFjuczer:
    > http://applefobia.blox.pl/2011/11/Bezpieczenstwo-i-k
    ultura.html

    No ale nie rozumiem Alex, o co Ci tu chodzi...
    Oczekujesz od Apple że będzie sprawdzało każdą linijkę kodu
    wstawionego do AppleStore? To chyba oczywiste że jeśli firma
    produkująca software dostaje dostęp do Twojego urządzenia to
    tylko od Twojego zaufania do tej firmy zależy Twoje bezpieczeństwo.
    Nic nie stoi na przeszkodzie producentowi programu pocztowego
    aby pewnego pięknego dnia wysłać sobie całą Twoją skrzynkę
    poczty - możesz coś na to poradzić w *dowolnym* os?
    Uruchamiast czyjś soft na swojej maszynie, udzielasz mu zaufania
    na tyle że powierzasz mu kontrolę nad swoim urządzeniem...
    To chyba naturalne że firma która nadużyła tego zaufania została
    z kręgu firm zaufanych wyrzucona? Czemu tu się dziwić?

  • 3. Data: 2011-11-11 23:43:48
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 11 Nov 2011 23:32:39 +0100, ALEX napisał(a):

    > No to mamy kolejny iFjuczer:
    > http://applefobia.blox.pl/2011/11/Bezpieczenstwo-i-k
    ultura.html

    ojtam ojtam..
    bezpieczeństwo, takie skomplikowane sprawy.
    Oni to załatwiają kompleksowo: jak telefon jest wyłączony, to nie da się do
    niego włamać. Proste i jakże skuteczne. No i jakie "think different"
    http://www.theregister.co.uk/2011/11/11/ios_upgrade_
    battery_problems/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 4. Data: 2011-11-12 00:15:38
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 12 11 2011 0:43, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Oni to załatwiają kompleksowo: jak telefon jest wyłączony, to nie da się do
    > niego włamać. Proste i jakże skuteczne. No i jakie "think different"

    Ogrodnik January też o tym napisał:
    http://applefobia.blox.pl/2011/11/iOS-501-Gorzej-niz
    -zle.html
    Była antennagate, teraz batterygate, coraz weselej w iŚwiecie.
    BTW wiesz coś może, czy faktycznie Stefek kupił design iPhona od Meizu?
    Jeżeli to prawda to chyba nie wyrobię ze śmiechu :-)

  • 5. Data: 2011-11-12 00:44:39
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 12 Nov 2011 01:15:38 +0100, ALEX napisał(a):

> [...]
    > BTW wiesz coś może, czy faktycznie Stefek kupił design iPhona od Meizu?
    > Jeżeli to prawda to chyba nie wyrobię ze śmiechu :-)

    raczej nie, Meizu startowało z klonem pierwszego gejfona, prawie idealnym.
    Wpuścili na rynek parę sztuk, później zaczęło się zanosić na pozwy,
    wystraszyli się i zaczęli to ulepszać i zmieniać. W końcu klon wyszedł im
    lepszy niż oryginał.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

  • 6. Data: 2011-11-12 01:29:20
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 12 11 2011 1:44, Waldek Godel pisze:

    -zle.html

    > raczej nie, Meizu startowało z klonem pierwszego gejfona, prawie idealnym.

    A taka była nadzieja, jak zwykle musiałeś wszystko popsuć :-P

    > Wpuścili na rynek parę sztuk, później zaczęło się zanosić na pozwy,
    > wystraszyli się i zaczęli to ulepszać i zmieniać. W końcu klon wyszedł im
    > lepszy niż oryginał.

    Lepsze GUI? Nie może być.

  • 7. Data: 2011-11-12 06:31:05
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-11-11 23:32, ALEX wrote:
    > No to mamy kolejny iFjuczer:
    > http://applefobia.blox.pl/2011/11/Bezpieczenstwo-i-k
    ultura.html

    i jeszcze jeden:
    http://www.engadget.com/2011/11/12/apple-to-replace-
    first-gen-ipod-nanos-in-the-us-due-to-faulty-ba/

    cos ostatnio obrodzilo

  • 8. Data: 2011-11-12 06:53:35
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 12 Nov 2011 02:29:20 +0100, ALEX napisał(a):

    > A taka była nadzieja, jak zwykle musiałeś wszystko popsuć :-P

    Mam kłamać jak Dżobs?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

  • 9. Data: 2011-11-12 07:22:07
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 12 11 2011 7:53, Waldek Godel pisze:

    > Mam kłamać jak Dżobs?

    Wstydziłbyś się, zaJobs mówił zawsze prawdę ! Z pewnego punktu widzenia,
    ofkors.
    BTW Nie wiesz ile teraz daje szacunu na dzielni posiadanie iP 3g? I czy
    warto szukać starbucksa?

  • 10. Data: 2011-11-12 11:55:23
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-12 07:31, atm pisze:
    ultura.html

    > i jeszcze jeden:
    > http://www.engadget.com/2011/11/12/apple-to-replace-
    first-gen-ipod-nanos-in-the-us-due-to-faulty-ba/

    > cos ostatnio obrodzilo

    to wszystko na pewno klamstwa posiadaczy androida ;)

    --
    venioo
    GG:198909