  • Data: 2011-12-27 10:58:37
    Temat: Re: i7 i HT
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Dec 2011 11:19:39 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Dopisuje, dopisuje. Kropki jeszcze widzę :) Ale sam przyznaj że można mieć
    > wątpliwości :)

    Wiesz, jesli komus zlosliwi rodzice dadza na imie Alfons to tylko
    ograniczeni ludzie beda z automatu posadzac go o sutenerstwo. No offense,
    nie pisze tego do Ciebie.

    > Weź głęboki wdech i przemyśl sprawę na zimno. Ja się już nauczyłem ale
    > jeszcze sporo innych zostało :)

    IMHO wystarczy przeczytac post z uwaga, a nie zakladac po samym nicku, ze
    pisze idiota. Roznice jednak widac - tak mi zdaje. A moze zyje w falszywym
    przekonaniu? :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K