  • 11. Data: 2010-06-20 15:18:15
    Temat: Re: i5700 - jakie wady?
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> Odpowiedz na
    news:hvkqo9$seh$1@news.dialog.net.pl:

    > Użytkownik ""Ja-Gaar" Bestia Miiny" <v...@g...com> napisał w
    > wiadomości
    g.googlegroups.com...

    > (.
    >
    > A który telefon noszony w damskiej torebce nie będzie porysowany???

    Samsung b2100?

    > Ale nosi pewnie tysiące potrzebnych rzeczy wrzuconych tam od momentu
    > kupienia torebki.

    ;)

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 12. Data: 2010-06-20 15:24:14
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Adramelech" <a...@t...nie.ma> napisał w wiadomości

    > Samsung b2100?

    I to jest dobry kierunek jeśli chodzi o "telefon dla kobiety" ;-)

  • 13. Data: 2010-06-20 18:40:37
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Mobilmania.cz podaje, że pojemność książki tel. Samsung i5700 wynosi
    1000
    rekordów.Czy to znaczy, że:
    1. tam jest błąd
    2. wszystkie androidy tak mają
    3. ten tylko tak ma
    4. czeba coś dosinstalować
    ?????

    Sławek

  • 14. Data: 2010-06-21 05:28:56
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Adramelech" <a...@t...nie.ma> napisał w wiadomości

    > I to jest dobry kierunek jeśli chodzi o "telefon dla kobiety" ;-)

    to fakt, aczkolwiek na pewno też się porysuje, mi się porysował w ciągu
    kilku miesięcy to i kobiecie się uda ;)

    Lukasz

  • 15. Data: 2010-06-21 13:29:18
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-21 07:28, Lukasz pisze:
    > Użytkownik "Rabbit McCroolick"<b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to fakt, aczkolwiek na pewno też się porysuje, mi się porysował w ciągu
    > kilku miesięcy to i kobiecie się uda ;)

    Jak człowiek jest flejtuchem to wszystko porysuje.
    Jak kobieta czy mężczyzna nic nie szanuje to niech się rysuje.

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-06-21 13:57:38
    Od: Tomek Kęcki <t...@t...gmail.com>

    W dniu 2010-06-18 17:31, Lukasz pisze:
> [...]
    > Noszę się z zamiarem zakupu smatfona, padło na i5700 bo wypada bardzo
    > dobrze pod względem ceny. Jakich jednak wad i niedoróbek systemu mogę
    > się spodziewać (nie jestem na bieżąco ale wiem że ostatnio jest moda na
    > niedorobione systemy operacyjne - ponoć w androidzie nie udostępnię
    > połączenia internetowego do komputera)
    > Są jeszcze jakieś kruczki? Zależy mi na:
    > - bezproblemowe podłączenie słuchawki bluetooth
    > - w przyszłości pewnie nawigacja gps
    > - odbieranie maili
    > - kalendarz na pulpicie z przypomnieniami :)
    > - może coś jeszcze ale teraz nie przychodzi mi do głowy

    Jako, że jest to telefon z systemem operacyjnym to takie rzeczy, jak
    kalendarz, poczta czy inne rzeczy, i inne, których mogłoby nie być
    domyślnie w telefonie możesz sobie doinstalować. Jest masa dobrego i
    często bezpłatnego oprogramowania, które na pewno spełni twoje
    oczekiwania. Sam niedawno przesiadłem się z WM 6.5 i nie mam powodów do
    narzekań.

    Sam telefon niedawno doczekał się aktualizacji systemu do 2.1 a juz po
    cichu przebąkuje się o testach wersji 2.2, więc pod tym względem jest
    dobrze.
    Początkowo doskwierają niepodświetlone klawisze sprzętowe, brak
    jakiejkolwiek zewnętrznej syganlizacji (diody), domyślnie bardzo cicho
    ustawiony głośnik (do przestawienia w specjalnym menu) i to chyba
    wszystko z upierdliwości
    --
    tomafek

  • 17. Data: 2010-06-22 05:02:02
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    Jak człowiek jest flejtuchem to wszystko porysuje.
    Jak kobieta czy mężczyzna nic nie szanuje to niech się rysuje.

    myślę że nie trzeba być flejtuchem, jak pracujesz w biurze to fakt, sam się
    twój telefon nie uszkodzi, ale nie każdy tak ma.
    Poza tym b2100 kusi żeby przetestować jego wytrzymałość i jak na tak solidny
    telefon to akurat wyświetlacz bardzo szybko się rysuje

    Lukasz