  • 1. Data: 2010-06-18 14:24:45
    Temat: PLAY i NOKIA Email
    Od: DanW <m...@g...pl>

    Wszystko dobrze działało do końca maja (tyle trwała promocja) teraz nie
    działa i nie wiadomo co zrobić, żeby działało. Na stronach Play ciągle
    ten sam wątek: bezpłatnie do 31-05-2010 a co dalej? Pozdrawiam Dan

  • 2. Data: 2010-06-19 03:59:39
    Temat: Re: PLAY i NOKIA Email
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    W dniu 2010-06-18 16:24, DanW pisze:
    > Wszystko dobrze działało do końca maja (tyle trwała promocja) teraz nie
    > działa i nie wiadomo co zrobić, żeby działało. Na stronach Play ciągle
    > ten sam wątek: bezpłatnie do 31-05-2010 a co dalej? Pozdrawiam Dan

    Pewnie się z Nokią nie dogadali odnośnie tej usługi i dalej jej
    świadczyć nie będą.

  • 3. Data: 2010-06-19 09:12:39
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 19-06-2010 05:59, .Zykfryd. pisze:

    > Pewnie się z Nokią nie dogadali odnośnie tej usługi i dalej jej
    > świadczyć nie będą.
    Wypadało by o tym powiadomić użytkowników. Mam już alternatywne
    oprogramowanie za free i nie chcę więcej korzystać z takich
    dobrodziejstw :) Pozdrawiam Dan

  • 4. Data: 2010-06-20 15:45:26
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    W dniu 2010-06-19 11:12, DanW pisze:

    > Wypadało by o tym powiadomić użytkowników. Mam już alternatywne
    > oprogramowanie za free i nie chcę więcej korzystać z takich
    > dobrodziejstw :) Pozdrawiam Dan

    Masz za duże wymagania od operatora co nawet normalnego biura obsługi
    klienta nie ma a obsługa w salonach firmowych nie wie co sprzedaje.

  • 5. Data: 2010-06-20 19:19:58
    Od: Pit <k...@c...com>

    W dniu 10-06-19 11:12, DanW pisze:
    > Mam już alternatywne oprogramowanie za free i nie chcę więcej korzystać
    > z takich dobrodziejstw

    Jakie oprogramowanie?

    --
    Pit