  • Data: 2009-02-25 11:18:42
    Temat: Re: i jeszcze o swietle - tym razem tylnym
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "greg" <g...@f...com> napisał w wiadomości
    news:go35kt$gta$1@inews.gazeta.pl...

    > To nie chodzi o prad, prądu mi starcza - chodzi glownie o to co napisalem
    > w pytaniu:
    >
    > 1. trwalosc - w moim moto jest jedna zarowka z tylu - jak sie przepali to
    > nie mam nic; teoretycznie ledy sa znacznie trwalsze niz zarowka, a jak
    > jest praktycznie?
    > Wiem, ze moge sobie zamontowac drugą lampke pozycyjna na ledach i bedzie
    > najbezpieczniej - bo dwie to zawsze dwie, ale jesli ten zamiennik jest
    > super trwaly to znacznie latwiej to wsadzic, niz druga lampke montowac,
    > podlaczac itp
    W moim GSXF zarowke wymienialem co 2 tygodnie. Nie pomagaly podkladki
    gumowe, filcowe, skrecanie i dokrecanie mocowania zarowki.
    Po zamontowaniu swiatelka na diodach mam od czterech lat spokoj. Jasnosc
    pozycyjnych w nocy jest troche slabsza od swiatla zarowki zwyklej, stop jest
    silniejszy niz byl. Oczywiscie patrzac na oko bez pomiarow.

    > 2. jasnosc - oczywiscie nie jasnosc pozycyjnego, tylko stopu i kontrast
    > pomiedzy pozycyjnym a stopem - chcialbym aby byl jak najwiekszy
    W moim moto jest. Nie pamietam dokladnie ale w pozycji jest 12 diod, stop
    jest wielkosci zarowki od migacza.

    > Mysle, ze najwazniejszy parametr to trwalosc - nie do zasymulowania w
    > warunkach laboratoryjnych, przynajmniej w domu - bo wlaśnie temperatura,
    > wibracje itp
    Tak jak napisalem wyzej od czterech lat mam spokoj. Koszt diodowej zarowki
    to 24 pln wtedy.

    pozdr

    --
    BartekGSX6F