  • Data: 2013-02-04 10:55:16
    Temat: Re: (humor) najdroższy piekarnik
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:510f650d$1@news.home.net.pl...

    Już na poczatku wątku chciałem, na pytanie "czy znajdzie klienta" dopisać
    "raczej frajera".

    > E, to pikuś...
    >
    > Widziałeś może takie magiczne "lampy solarne" co to wszystko kurują?

    Samo światło, _umiejętnie_ zastosowane, może uzdrowić, ale te lampy... tak,
    to raczej wałek dla naiwnych, z uzdrawianiem one mają może tyle wspólnego,
    że uzdrawiają z kasy w portfelu. Jeszcze coś kojarzę, ze są takie z filtrem
    polaryzacyjnym...

    > Wygląda jak suszarka do włosów, ma wentylatorek chłodzący zwykły
    > reflektorek halogenowy 12V, zasilacz, filtr UV (podobno) i liczą sobie
    > za to domokrążcy 3000zł.

    Ano właśnie. (a ten filtr, to jak znam życie, kawałek szkła okiennego, za
    psie grosze)
    Nawet 300 PLN, czyli po obcięciu jednego zera, było by jeszcze za drogo.
    Naiwnym sprzedawałbym po 100-góra 200 PLN (to już i tak było by IMO
    przegięcie).
    Moja Mama kiedyś poszła z ciotką na jakiś pokaz i "obłowiła się" w
    "promocji" (bo za sumę łączną znacznie zmniejszoną) w robot-odkurzacz za coś
    koło 4400 i zestaw garnków (nie powiem, ładny był) za chyba coś 5000, razem
    w promocji za ok 7500. (już ta różnica daje do myślenia, dobrzy kurwa
    wujkowie, aaale obnichę dali, tylko różnicę z czegoś trzeba pokryć...)
    Szczęśliwie udało się skorzystać z 10dniowego okresu wiadomego i namówić
    mamę do rezygnacji. Coś koło pół roku temu udało mi się gdzieś namierzyć
    niemal identyczny odkurzacz za ok. 950 PLN, a podobne garnki widziałem chyba
    za ok. 1000-1500 PLN, razem niecałe 3 koła. Trzy koła, a sumarycznie 9500, a
    z kurwadobrowujkostwem (jeden wyraz) różnica ok. 4500 PLN, żyć, nie umierać,
    kosić emerytów... QrvaMać...
    Dzisiaj z rana, jakaś firma z Poznania (Poznań zagłębiem telefonicznych
    spamerów? Co się dzieje??), spod numeru telefonu (nie będę się szczypać, to
    nie osoba prywatna) 61 673 4251, obudziwszy nas o 9 rano (1), chciała
    namówić moją Mamę na jakiś masaż, czy jaką inną prezentację (która pewnie
    skończyła by się wiadomo jak), na szczęście Mama, uczulona przeze mnie,
    takim propozycjom odmawia.

    (1) Ale już trafiali się skurwiele, budzący w sobotę rano o 7:50...
    Pierdoleni spamerzy ich mać... (pomijam już np. SMS-y od operatorów,
    nadchodzące o 1-2 w nocy, typu "superwspaniały telefon, wymień swój stary na
    nowy", albo "tylko dwa złote za rozmowy do wszystkich", no, już niczego w
    pizdu nie oczekuję bardziej, niż promocyjnego SMS-a w środku nocy, o
    promocyjnym brandzlofonie/(śm|p)iardfonie z pejzbukiem, (którego nawet w
    najczarniejszych myślach, snach, kupić nie zamierzam))