  • 11. Data: 2009-01-27 12:30:43
    Temat: Re: http://www.tp.pl/ - zenujacadostepnosc
    Od: markooff <g...@n...free>

    Camis pisze:

    > Ahaha, bezawaryjne dzialanie i TP? NO WAY. Zawsze cos maja namieszane w
    > systemie, ostatnio dowiedzialem sie ze mialem przez 2 lata na swojej lini
    > numer 'widmo'... Moglem przez ten czas dzwonic za free itp..

    Zdarza sie, nie powiem.

    Ale pokaz mi firme na rynku telekomunikacyjnym ktorej sie takie wpadki
    nie zdazaja :) (ze juz nie wspomne o wiekszosci tzw. operatorow BSA,
    ktorzy notorycznie "gubia dokumenty/dane itp" dziekiczemu umowy
    zawierane z nimi potrafia miec rekordowe czasy realizacji).

    Zastanawiam sie tez czy bardziej zalujesz tego ze TPsa sie pomylila w
    obsludze Twojego lacza, czy tego ZE TY o tym fakcie
    nic nie wiedziales ?? :) :D

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-01-28 13:32:17
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Matt Rutkowski pisze:
    > podobnie orange.pl w grupie &tele-porazki
    >
    > b. czesto zdarza sie, ze system pokazuje 'dane niedotepne' albo
    > 'prosimy sprobowac za jakis czas'....
    >
    > --
    > Matt Rutkowski
    to i tak lepiej;) kiedys pokazal 'no i chuj...' ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD