  • 31. Data: 2010-08-11 18:41:42
    Temat: Re: hp 1200 vs 1100 vs 4000
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-11 10:43, Użytkownik Wiktor S. napisał:

    > można wsadzić coś takiego:
    >
    > http://allegro.pl/item1168747098_kontroler_unitek_pc
    i_lpt_parallel_fvat.html

    > tylko zaraz się zacznie problem z coraz mniejszą ilością slotów PCI na
    > płytach ;-)

    Radził bym adapter USB-LPT za kilka złotych.
    http://allegro.pl/item1168754398_adapter_usb_na_lpt_
    wtyczka_zenska.html

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2010-08-11 21:38:38
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 11.8.2010, Przemysław Ryk napisał(a):

> [...]
    > już brak. W służbowym kompie mam starszy model P35-T2RS - wyprowadzenia dla

    Wygląda na to, że DFI zrezygnowało z LPT wcześniej od pozostałych
    producentów. Sam używam kilka płyt GB na P35 i P45 i wszystkie mają LPT.
    Przejrzałem teraz kilka specyfikacji z X58 i faktycznie ciężko o LPT. IMO
    porażka bo ja akurat LPT potrzebuję. Na szczęście zawsze można dokupić LPT
    na PCI/PCI-E.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 33. Data: 2010-08-11 22:22:16
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 22:38:38 +0100, Michal Lukasik napisał(a):

    > Wygląda na to, że DFI zrezygnowało z LPT wcześniej od pozostałych
    > producentów.

    IMVHO zależy to chyba od "kalibru" płyty i producenta. Ale nawet kosztujący
    około 350 zł Asus P5Q SE Plus chyba wyjścia na LPT nie ma.

    > Sam używam kilka płyt GB na P35 i P45 i wszystkie mają LPT.

    Bardziej budżetowe - powiedzmy "biurowe" modele?

    > Przejrzałem teraz kilka specyfikacji z X58 i faktycznie ciężko o LPT. IMO
    > porażka bo ja akurat LPT potrzebuję. Na szczęście zawsze można dokupić LPT
    > na PCI/PCI-E.

    Poradzić zawsze sobie można. Podobnie jest IMVHO z gniazdami IDE - na wielu
    płytach są, ale umieszczone niejednokrotnie tak, że trzeba być ciężko chorym
    lub zdesperowanym, aby z nich korzystać. ;D

    [ Q: Moze mi ktos doradzic jakas gre, ktora moze sie spodobac drugiej ]
    [ polowie?? A: Wstępna. (XMAX, pl.rec.gry.komputerowe) ]

  • 34. Data: 2010-08-11 23:10:54
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Radził bym adapter USB-LPT za kilka złotych.
    > http://allegro.pl/item1168754398_adapter_usb_na_lpt_
    wtyczka_zenska.html

    Z drukarkami HP rzadko to działa, z LaserJet żadną mi się nie udało.

    --
    gs

  • 35. Data: 2010-08-12 00:32:33
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik eost napisał:
> [...]
    > HP 1100
    > HP 1200
    >
    > Takie mam "pod ręką" do kupienia. Wszystkie w podobnych cenach - ~180zł
    > (może 1200 trochę drożej, ale mniej niż 250zł).
    >
    > Która z nich będzie będzie najlepszym wyborem? Druk raczej rzadko i
    > głównie liczby/tabelki. Skłaniam się ku 4000. Czy jest sens kupowania
    > tego modelu do domu (miejsce się znajdzie)?
    >
    > Dodam, że raczej nie interesują mnie nowe drukarki, bo są
    > drogie/upierdliwe w eksploatacji, mają chipowane/małe tonery i nietrwałe
    > konstrukcje (przynajmniej w interesującym mnie przedziale cenowym)

    4000 do domu -> świetna, ale "overkill", to drukarka do "męczenia" a nie
    stania.

    1200 - nie znam,

    1100P - świetna, 1100L - szmelc, dwa odrębne światy.

    2100 - też trochę "overkill" do domu, ale konstrukcja udana.

    W.P.

  • 36. Data: 2010-08-12 06:07:35
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

> [...]
    >
    > 1100P - świetna, 1100L - szmelc, dwa odrębne światy.
    >
    > 2100 - też trochę "overkill" do domu, ale konstrukcja udana.

    A 2200? :-)

    --
    eost.

  • 37. Data: 2010-08-12 10:35:50
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > IMVHO zależy to chyba od "kalibru" płyty i producenta.

    Jak się uprzesz, to i płytę z ISA pod Core2Quad znajdziesz

    http://www.adek.com/ATX-motherboards.htm

    tylko czy warto wielokrotnie przepłacać?

    --
    Azarien

  • 38. Data: 2010-08-12 11:44:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-12 01:10, Użytkownik Grzegorz S napisał:

    wtyczka_zenska.html

    > Z drukarkami HP rzadko to działa, z LaserJet żadną mi się nie udało.

    Tak z ciekawości,z jakimi jeszcze laserami od HP nie zadziała ?
    Sam mam HPLJ5L, zadziała czy przy zmianie kompa od razu zmieniać
    drukarkę ?

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2010-08-12 12:51:39
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Tak z ciekawości,z jakimi jeszcze laserami od HP nie zadziała ?
    > Sam mam HPLJ5L, zadziała czy przy zmianie kompa od razu zmieniać
    > drukarkę ?

    Z LJ5L mi nie działało, od tego czasu leży i się kurzy w piwnicy.
    Podobno niektóre adaptery działają, ale ja miałem kilka i nie działał
    mi żaden. Może Tobie się uda.

    --
    gs

  • 40. Data: 2010-08-12 13:11:52
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-08-10 13:45, Yakhub pisze:

    > po prostu, że drukarka która już dzisiaj ma za sobą ~10 lat i nie wiadomo

    Phi, co to jest 10 lat dla dobrej drukarki? U mnie w domu stoi sobie
    LaserJet 4MP, rok produkcji 1993, i drukuje jak ta lala. Fakt że wolno,
    bo tylko 4 ppm w porywach, ale przy moim drukowaniu 1/2 ryzy papieru
    rocznie po co mi coś szybszego?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl