  • Data: 2011-05-19 20:59:30
    Temat: Re: hotbird na SKY minidish w Polsce (Cyfra+ i N)
    Od: bulba <s...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-14 22:20, bulba pisze:
    > Hej,
    >
    > Przywiozłem sobie z Anglii SKY Mini-Dish (ten eliptyczny, co jest tam
    > standardem - na oko ma po dłuższej średnicy 55cm) z nadzieją, że złapię
    > tym zgrabnym i niewielkim talerzem Hotbirda (mowa o Nowym Sączu).
    > Próbuję od wielu dni wstrzelić się w satelitę, przymierzając w kierunek,
    > w jaki maja skierowane talerze sąsiedzi i nic. 0% jakości na dekoderze
    > NBox. Czy to możliwe, że ten raleraz jest za mały? Czy możliwe jest, że
    > jakośc ani drgnęła (nie złapał nawet procenta).
    >
    > W Anglii bez problemu wiele razy sam łapałem Astrę 2 i Hotbirda (tego
> [...]

    Zaopatrzyłem się na Allegro w talerz 80cm i zajęło mi 3 skoki talerzem,
    jak złapałem 100% jakości dla N.

    Mam z kolei inny problem - nbox recorder przestał nagrywać - uporczywie
    twierdzi, że nie ma miejsca na dysku, a przy próbie skasowania
    wyskakuje, że jest pusty. Do serwisu z tym, czy coś się da samemu zrobić
    z tym fantem? Dysk odpala, bo słychać.

    pzdr.

    Piotr