  • Data: 2007-04-10 13:11:36
    Temat: Re: home.pl - szantażowane
    Od: wer <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel wrote:

    > Nie sądze, ze admini home.pl zarabiaja malo ale jak wiadomo jest ich
    > stosunkowo malo biorac pod uwage ilosc maszyn na glowie. Problem nie
    > lezy IMO po stronie admina, ale po stronie projektanta i tworcy danego
    > systemu. Z drugiej strony dobry admin sam sprawdza zabezpieczenia i
    > wiedzac o tej "luce" mogl powiadomic tworcow o problemie.
    >
    > Odnosnie niedoceniania adminow pasjonatow to poki co niestety, ale musze
    > sie zgodzic - zarabiaja marne grosze.

    Rynek jest jaki jest. Ceny zjechały w dół dzięki wanna be provider.
    Hosting na SDI za 10 zł rocznie. Dopiero od niedawna ludzie zaczęli
    dostrzegać, ze serwer w piwnicy u siostrzeńca to nie jest najlepsze
    rozwiązanie biznesowe. Mamy jedne z najniższych cen na hosting w Europie
    przy wyższych cenach łączy. Zresztą na całym świecie te ceny idą w dół
    cały czas. Niestety nie da się za te pieniądze bawić się, w siedzenie i
    tuningowanie serwerów. Trzeba robić nowe projekty, łatać awarie. Minął
    czas hobbystów i grzebaczy, teraz liczy się przerób. Kto się bawi
    wylatuje z rynku. Tak samo jest z oprogramowaniem, wychodzą dziurawe
    wersje, które się kiedys poprawi. Każdy się spieszy. Marketing obchodzi,
    kiedy będzie działać usługa, a nie czy jest bezpieczna. Takie czasy.

    wer

    --
    wer

    nie odpisuj na adres b...@n...pl
    wlasciwy adres a...@o...pl

    Jestem przeciwnikiem kary smierci, ale dla przykladu powinno sie
    powiesic 100 spamerow w miejscach publicznych.