  • Data: 2007-04-11 08:31:25
    Temat: Re: home.pl - szantażowane
    Od: "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    11-04-07, Michal Zalewski <l...@d...ids.pl> napisał(a):

    > Na 99% osoba stawiajaca firme przed taka alternatywa za pare godzin
    > mialaby gosci i spedzilaby najblizsze 4 lata w Guantanamo, czekajac na
    > proces ;-)

    Linia podzialu jest dosyc wyrazna. Jezeli, ktos zglasza blad tak po prostu
    to jest ok. Jezeli juz na starcie chce za to pieniadze to nalezy go
    spacyfikowac.

    Nie wiem czy bym zaryzykowal dawanie kasy w ciemno. Kazdy moze
    powiedziec ze zna dziure w serwerze danej firmy.

    Spotkalem sie tez pare razy ze zjawiskiem, ze gdy zglasza sie
    firmie/agencji rzadowej blad na ich serwerach to za jakis czas dzwoni
    mily pan i proponuje prace/wspolprace/zlecenie .

    Reasumujac, ludzie z hack.pl chcieli sie dorobic na szybko i tyle :)
    A ze nie ma drogi na skroty to miejsca , do ktorego warto dojsc......

    ;)

    gausus
    PS: ciekawe, ze prekursorem medialnego trabienia o domniemanych
    bledach jest wlasnie hacking.pl ;)

    --
    [ -----< Maciej Jan Broniarz || g...@g...net >------ ]
    | Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |