  • Data: 2007-04-11 07:47:22
    Temat: Re: home.pl - szantażowane
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Apr 2007 00:22:17 +0000, Tomasz Piłat wrote:

    > Odkąd pamietam jestem fanem filozofii "full disclosure" - myślę, że nie
    > ma lepszej metody uświadomienia "czynnikom decyzyjnym" i "czynnikom
    > wytwórczym", że tworzenie dobrego oprogramowania naprawdę się opłaca
    > i że warto poświęcić czasami doraźne "oszczędnostki", a za to dostać/stworzyć
    > porządny produkt, który w dalszej perspektywie zabezpieczy przed koniecznością
    > płacenia szantażystom, wypłacania odszkodowań i becelowania za poprawianie czegoś,
    > za co już raz zapłacono i miało być dobre...

    ziemia do ponckiego, słyszycie nas ???

    wszyscy jesteśmy zwolennikami takiego podejścia, ale trzeba być albo
    bardzo wybitnym specjalistom żeby nas było stać na realizowanie jego w
    praktyce, albo pakujemy sie w segment ekskluzywnych (czytaj bardzo
    drogich) usług dla bardzo wąskiego grona odbiorców którzy DOKŁADNIE WIEDZĄ
    co kupują, aczkolwiek nikt nie gwarantuje że również oni nie zachorują na
    chorobe o nazwie "cięcie kosztów"

    > Co do home.pl - wiem z "pierwszej ręki" (ze źródeł naprawdę
    > pierwszoligowych, którym chłopcy z hack.pl mogliby najwyżej sznurówki
    > ssać), że ta podatność była już dawno zgłaszana, tylko personel
    > homenetu jakoś nie znalazł wyobraźni, żeby się tym przejąć i zrzucał
    > odpowiedzialność na klientów.

    wystarczyło poczytać w/w wątek bo było w nim o zgłoszeniach i
    szablonowych odpowiedziach na zgłoszenia w/w problemu

    to że hołmnet ma polityke zwalania odpowiedzialności na klientów to my
    wiemy, swego czasu nie mogłem się z nimi dogadać w kwestii walki ze spamem
    i też dostawałem odpowiedzi w stylu "zrób sobie pan czarną i białą liste
    nadawców i nie zawracaj nam głowy" więc koniec końców zdecydowałem nie
    przedłużać z nimi umowy na konto bo konto pocztowe dla konta pocztowego to
    ja sobie moge postawić sam gdziekolwiek (na którymś z obsługiwanych
    serverów posiadających publiczny adres IP) nie płacąc za to grosza,zaś
    od płatnego serwisu oczekuje czegoś więcej.

    --
    futszaK
    0601061867