  • Data: 2007-04-08 13:07:01
    Temat: Re: home.pl - szantażowane
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK napisał(a):

    > jeśli zaś chodzi o MEN to pewnie wyszły po raz nie pierwszy i nie ostatni
    > oszczędności jakie się robi na polskiej nauce.

    Nie bardzo rozumiem (w zasadzie wcale) Twoją wypowiedź. Możesz
    powiedzieć na jakiej podstawie sądzisz, że MEN zrobiło oszczędności na
    stronie www i przez to ktoś na podstawie logów dostał dostęp do
    zarzadzania ich stronę ?
    Bo ja chyba nie wiem o czymś o czym wiesz Ty ?
    No chyba, że zawsze masz odpowiedź na wszystko mówiącą, że jak sobie nie
    dali zarobić, to jest złe ?

    > Efektów jest więcej - ponad milion młodych ludzi, z reguły po studiach
    > pojechała za granice pracować,bo studia nie przygotowały ich do życie
    > w polskich realiach gospodarczych.

    co ma do tego strona MAN (dobra, zła, technicznie poprawna lub nie,
    zrobiona oszczędnie lub nie)?

    Wojtek