  • Data: 2007-04-09 11:43:37
    Temat: Re: home.pl - szantażowane
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W poście <evbrsd$avr$1@news.supermedia.pl>
    wer <b...@n...pl> m.in. napisał(a)::

    > Powyżej 1000 wirtualnych serwerów nie da się inaczej. Po prostu za duża
    > skala, żeby się bawić.

    Mniej więcej, wszyscy chcą tanio a tani się nie da, jak chcesz mieć pewność,
    że system będzie bezpieczny to zatrudnij admina daj mu stosowną kasę aby
    siedział po nocach i szukał dziury w całym nawet jak wszystko działa.
    Niestety sam doświadczyłem, że nie szanuje się w tym kraju adminów
    pasjonatów, którzy każdą wolną chwilę poświęcają na "tunning" systemu.
    Dlaczego? Bo tego nie widać z wierzchu "a skoro nie widać różnicy to po co
    przepłacać"? I potem rodzą się takie kwiatki.

    --
    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie