  • Data: 2007-04-08 12:27:23
    Temat: Re: home.pl - szantażowane
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    o, kogo moje oczy widza na polipie :)

    On Sun, 08 Apr 2007 03:27:53 -0700, vovcia wrote:

    > IMHO problemem adminow poszczegolnych kont na home.pl jest
    > niezakładanie hasła na statystyki.
    > To że nie jest to zrobione by default przy zakładaniu konta można
    > traktować jako niedopatrzenie, to że nie było jawnej instrukcji dla
    > klienta żeby sobie takie hasło założył niedopatrzeniem większym. Ale
    > nie traktowałbym tego jako dziury.

    To czy coś nazwiemy dziurą czy nie to już jest kwestia nazwenictwa, z
    praktycznego punktu widzenia w Sieć poszła jednak informacja że jakaś
    dziura jednak byla w home.pl co może w jakiś (minimalny) sposób się odbić
    na sprzedaży usług home.pl, aczkolwiek pewnie za jakiś czas wszyscy o
    sprawie zapomną, niesmak jednak pozostanie bo można było zmodyfikować
    skrypt kreujący katalogi domowe szkodników i by problemu nie było

    jeśli zaś chodzi o MEN to pewnie wyszły po raz nie pierwszy i nie ostatni
    oszczędności jakie się robi na polskiej nauce.
    Efektów jest więcej - ponad milion młodych ludzi, z reguły po studiach
    pojechała za granice pracować,bo studia nie przygotowały ich do życie
    w polskich realiach gospodarczych.

    Sorki że się na koniec off-topicznie rozpisałem

    --
    futszaK
    0601061867