  • Data: 2007-04-08 16:31:31
    Temat: Re: home.pl - szantażowane
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Zalewski <l...@d...ids.pl> writes:

    > Pisałem o tym jeno po to, by zaznaczyć, że szeroko rozumiane praktyki tego
    > typu są ryzykowne, zwykle jest pargraf, który pozwala *przynajnniej* na
    > rozpoczęcie postępowania, i że atakujący jest w związku z tym na łasce
    > atakowanego, który może, ale nie musi, grać przyzwoicie - więc w interesie
    > testera jest wykazanie się dobrą wolą, a i tak musi on się liczyć z
    > ryzykiem.

    Powiedzmy sobie szczerze - mozliwe scenariusze sa takie:
    a) ktos wie co robi i nie chce sie ujawnic, jesli tylko nie rusza
    instalacji np. odpalajacych rakiety ani nie ukradl $1G
    z najwiekszego banku to paragrafy moga mu skoczyc.
    b) ktos wie co robi i ujawnia sie - paragrafy tez mu nic nie zrobia,
    bo najdalej moze sprawa zakonczyc sie na umorzeniu z braku
    dowodow, na skutek wyparcia sie wszystkiego przez ta osobe.
    c) ktos nie wie co robi, ale chyba jasne jest ze za bledy mozna
    zaplacic.

    Nie wiem ktory to byl przypadek, przyznaje ze nie patrzylem w te
    ich listy czy co to tam bylo.
    --
    Krzysztof Halasa