  • Data: 2012-07-14 11:33:49
    Temat: Re: hits
    Od: " fir" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    i tak uwazam ze jestem dosyc wyrozumialy, pomniejsze parobstwo
    puszczam mimo uczu, przy srednim zatrzymuje sie na chwile ale
    i tak czesto pozniej zapominam (a ptrzynajmniej mgliscie pamietam)
    bo po prostu nie mam tyle pamieci - ale te najwieksze paroby
    niestety przekraczaja granice; to jest publiczne forum i mozesz sobie
    zazombiac do ludzi ale na wyrazna prozbe by sie od-lic ode mnie
    (zaprzestac lazenia za mnia i czestowania mnie swoimi mentalnymi fekaliami)
    jednak raczylbys moze w koncu zareagowac pozytywnie ;-) ja moge nie
    lubic wiel osob ktore uwazam za skonczone glabów ale nie bede jednak
    posuwal sie do czegos takiego by nie robic nic innego tylko kleic
    sie do nich i zazombiac ich na swoj sposob bo mam jakies problemy do
    rozwiazania - mw o to chodzi w moim won - szukaj pomocy gdzie indziej,
    skop psa, mnie raczylbys moze nie zarzucac juz fekaliami swojej produkcji,
    ??? (pisze tak przy okazji bo juz mi sie zdawalo ze ci odpuscilo ale widze
    ze nie)