  • Data: 2014-07-31 22:05:27
    Temat: Re: historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-07-30 21:44, masti wrote:
    > sorry ale nie chce mi się tłumaczyć

    Fail. Jesteś już drugi w wątku któremu się nie chce.

    > komuś kto nie wyszedła poza klikanie
    > OK w Windowsach

    Tak, udało mi się wyjść. Ba, jestem w stanie ocenić ile pracy jest
    wymagane aby dodać 4 bajty na rekord samochodu co roku bazując na
    doswiadczeniach daleko dalej niż klikanie w windowsie. Zaiste,
    zajebiście dużo trzeba dodać do bazy. To w końcu jakieś 32 bity jak by
    nie liczyć. Kilkaset tranzystorów w pamięci. A "kilkaset" źle już brzmi,
    nie? To nie róbmy ...

    > dlaczego moi klienci płacą za trzymanie setek serwerów w
    > serwerowniach za dziesiątki milionów dolarów.

    Może mają kilkusetkrotnie wieksze problemy niż gówniany CEPIK o poziomie
    złożoności projektu zaliczeniowego dla studenta?

    > Przecież to tylko kilka
    > bajtów

    No. Razy jakieś 20mln razy jakieś kilka lat. Da radę zmieścić na
    pendrive. Serio.

    Dalej, napieraj, co w tych kilku bajtach jest takiego co powoduje że
    nalezy je oszczędzać. Że *PODJĘTO* decyzję o gownianości jeszcze o
    poziom wyższej. Zapewniam, nie są to powody informatyczne. Jestem prawie
    pewny że są to powody braku kompetencji, polityka i zwykla głupota. Być
    może korupcja, dziadostwo i prawo. Czyli jak zwykle.