  • Data: 2014-08-01 13:34:44
    Temat: Re: historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA37C801F3E036budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...

    > A wczesniej pisałes: urzednik raz na jakis czas wklepuje.
    > A on wklepuje na biezaco. A raz naj akis czas wysyła.

    Dobra, źle napisałem lokalnie wklepuje od razu. Na serwerze dane pojawiają
    się raz na jakiś czas.

    > A tak ma to samo tylko po kilku sekundach.
    > no rzeczywiscie obecny system jest lepszy...

    Ale kto pisał że lepszy???
    System on-line i off-line. Są _różne_. Oba mają jakieś wady i zalety. Nie
    wiem z jakiego powodu w tym przypadku podjęto taką a nie inną decyzję (może
    np. zlecający w ogóle o tym nie pomyślał), wiem natomiast że ciągle robi się
    takie i takie systemy.

    Pozdrawiam
    Ergie