  • Data: 2014-08-01 11:20:30
    Temat: Re: historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w
    >Tak, udało mi się wyjść. Ba, jestem w stanie ocenić ile pracy jest
    >wymagane aby dodać 4 bajty na rekord samochodu co roku bazując na
    >doswiadczeniach daleko dalej niż klikanie w windowsie. Zaiste,
    >zajebiście dużo trzeba dodać do bazy. To w końcu jakieś 32 bity jak
    >by

    Jak informacja o przegladach juz jest, to zaiste niewiele.

    Jak informacji o przegladach jeszcze nie ma, to juz nie tak malo..

    >Dalej, napieraj, co w tych kilku bajtach jest takiego co powoduje że
    >nalezy je oszczędzać. Że *PODJĘTO* decyzję o gownianości jeszcze o
    >poziom wyższej. Zapewniam, nie są to powody informatyczne. Jestem
    >prawie pewny że są to powody braku kompetencji, polityka i zwykla
    >głupota.

    Wez pod uwage ze jak podejmowano, to komputery w Biedronce byly
    znacznie gorsze.
    A potem lata mijaly, decyzja niby podjeta, a Cepik wcale nie ruszal.

    Co to zreszta za g* kraj, ze cepiku nie mial 20 lat wczesniej.

    Ba - podejrzewam ze mial, policja przeciez nie wysylala pisma do
    starosty za kazda potrzeba, ale jak decyzje podjeto, to mowila
    "potrzebujemy pieniedzy na system" ...
    O ile pamietam to pozniej chcieli pieniadze od ubezpieczycieli na
    cepik wyciagnac, ale ubezpieczyciele sie wypieli. No to ich/nas tak po
    1 euro skubia co roku ...

    J.