  • 11. Data: 2010-11-03 11:00:17
    Temat: Re: hebelki w fazerku
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-03, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:

    > Chciałem zobaczyć z ciekawości, co to znaczy swoje kosztują, ale
    > nigdzie takich nie widzę, gdzie to się kupuje?

    Ja tez chcialem i pozniej zalowalem :-) Swoje kosztuja tzn. cos ponad
    300 PLN bodajze, 320 czy cos. Do Polski importuje to Grandys a kupic
    mozna w Autokompleksie na Starzynskiego.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2010-11-03 11:05:51
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 307 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

    > Ja tez chcialem i pozniej zalowalem :-)

    320.... niezły price!
    Za EBC HH dałem 190 za komplet (2 razy 2 klocki)

    Chociaż,
    Biorąc pod uwagę, że dwie tarcze EBC to wydatek 1400zł.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 13. Data: 2010-11-03 11:11:43
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Użytkownik
    *** AlF nie pomoglo dokladne przeczyszczenie tlokow, oplot stalowy,
    odpowietrzanie, zmiana plynu hamulcowego, etc. W koncu zdecydowalem sie na
    radialna pompe hamulcowa nissin i heble dzialaja jak nalezy.
    *** "AZ" Pompa hamulcowa to nie jest za bardzo skomplikowane urzadzenie.
    Zapewne wystarczylo rozebrac, obejrzec cylinderek i zaaplikowac zestaw
    naprawczy (tloczek + uszczelki).

    Czytaj ALF bo pisze Ci to praktyk ktory podobno "nic nie robi" przy swoim
    KHI :):):)

    Tytus z fabryki

  • 14. Data: 2010-11-03 11:14:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-03, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:

    > 320.... niezły price!
    > Za EBC HH dałem 190 za komplet (2 razy 2 klocki)

    Dla jasnosci - 320 za komplet. Ja EBC zamontowalem na jesieni i jakos
    specjalnie nie zagladalem ile ich jest a pod koniec marca sie mocno
    zdziwilem bo juz byla blacha... Co do zywotnosci SBK5+ komplet
    wytrzymywal tez cos kolo tego tego ale w tym 3 wizyty na torze i
    niezliczona ilosc hamowan z 230 do 80. Wiec jezeli chodzi o cene
    to EBC wcale duzo lepiej nie powinny wypadac...
    > Chociaż,
    > Biorąc pod uwagę, że dwie tarcze EBC to wydatek 1400zł.

    Ano, pozostaje alternatywa w postaci chinskich tarcz za bodajze 700 PLN.
    Ponoc nie sa takie zle.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2010-11-03 11:15:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-03, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > Czytaj ALF bo pisze Ci to praktyk ktory podobno "nic nie robi" przy swoim
    > KHI :):):)

    Lata siem troszeczke wiec trzeba cos tam raz na te 15kkm zrobic.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2010-11-03 22:43:54
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-11-03 11:31, AZ pisze:
    > koncza i kurewsko piszcza. Jak narazie najlepsze z aftermarketow co
    > znalazlem to Carbone Lorraine SBK5+, swoje kosztuja ale hamuja jak genuiny
    > a moze nawet lepiej.

    A nie lepiej bylo przetartym szlakiem i kupic Nissiny?
    Mysle, ze nawet z niebieskich bylbys zadowolony.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 17. Data: 2010-11-03 22:48:36
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 307 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

    > Spoko, za sezon wymienisz i tarcze... EBC HH zjadly mi przez 8kkm
    > tarcze

    Zrobiłem makro fotki tarcz, zobaczymy za 1tys km, czy będzie różnica.
    Odgrzebię ten wątek i podlinkuję proof.

  • 18. Data: 2010-11-04 10:23:19
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    PawelK vel Pablo pisze:
    > Dnia 307 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:
    >
    > Zrobiłem makro fotki tarcz, zobaczymy za 1tys km, czy będzie różnica.
    > Odgrzebię ten wątek i podlinkuję proof.

    fotki? nic dziwnego. piszesz i piszesz i piszesz...
    suwmiarkę sobie kup, chłopaku. więcej czytaj niż piszesz.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 19. Data: 2010-11-04 11:18:00
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 308 roku bieżącego, gildor zeznał(a) jak następuje:

    > fotki? nic dziwnego. piszesz i piszesz i piszesz...

    To źle :P ?

    > suwmiarkę sobie kup, chłopaku. więcej czytaj niż piszesz.

    to chyba oczywiste, że razem z fotkami zapisałem przebieg i grubość.

  • 20. Data: 2010-11-04 11:25:52
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    PawelK vel Pablo pisze:
    > Dnia 308 roku bieżącego, gildor zeznał(a) jak następuje:
    >
    > To źle :P ?

    ale co źle?

    > to chyba oczywiste, że razem z fotkami zapisałem przebieg i grubość.

    aha. a fotki ku pamięci. jasne.