  • 71. Data: 2009-10-15 14:36:41
    Temat: Re: hdr i pseudohdr
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nieznajomy pisze:
    > No to poproszę jeszcze o trzy jpegi, które są składnikami
    > "pseudohdr.jpg".

    Masz rawy, xmp, wygeneruj sobie przesuwając tylko ekspozycję na -1, 0 i
    +1EV.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 72. Data: 2009-10-15 15:27:24
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 15 Paź, 16:36, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Masz rawy, xmp, wygeneruj sobie przesuwając tylko ekspozycję na -1, 0 i
    > +1EV.

    W jednym muszę przyznać ci rację, stary dobry ps jest upierdliwy, ale
    czasem lepiej jest poświęcić 5 minut więcej na obróbkę, niż lecieć na
    łatwiznę z automatami.
    http://picasaweb.google.pl/fotografie.jk.60/HDR_muzy
    czny#5392846837846872466

  • 73. Data: 2009-10-15 16:10:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nieznajomy pisze:
    > W jednym muszę przyznać ci rację, stary dobry ps jest upierdliwy, ale
    > czasem lepiej jest poświęcić 5 minut więcej na obróbkę, niż lecieć na
> [...]

    Tak, odszumić do mydła to ja też potrafię. Pokaż teraz 1:1 :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /w niebie każdy będzie miał iphona, ipoda i ibooka/

  • 74. Data: 2009-10-15 19:21:02
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    XX YY wrote:

    > Tutka !!! a najbardzieje bawia nas twoje posty
    > mozesz wiecej ?
    > jak nic konkretnego i rzeczowego nie masz do powiedzenia to pisz tak
    > dalej -zabawne czytac dyletanckie wypociny.

    Ciesze się, że Ci się podobają, a na dyletanctwie to sie znasz wyśmienicie.
    Tak przy okazji, to jak idziesz ciemna ulicą to nie oglądasz się przypadkiem
    nerwowo czy ktoś ci ryja nie chce obić?! ;-)))

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 75. Data: 2009-10-15 19:28:10
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Janko Muzykant wrote:

    > Jako kapłan marki powinieneś wiedzieć, że taka właśnie jest kolejność
    > nazywania plików przy bracketingu.

    Nie ma w Olku jakiegoś CFa, żeby zmienić sekwencję 0;-1;+1 na -1;0;+1 ?!

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 76. Data: 2009-10-15 19:42:13
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Nie ma w Olku jakiegoś CFa, żeby zmienić sekwencję 0;-1;+1 na -1;0;+1 ?!

    Niestety nie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jak każdy, mam plany na tysiąc lat, tylko wydaje mi się, że się nie
    wyrobię/

  • 77. Data: 2009-10-15 19:54:52
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Janko Muzykant wrote:

    > Niestety nie.

    Canonie 400D też to wycieli, bo to pewnie opcja dla "profi" ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 78. Data: 2009-10-15 20:17:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Tutak pisze:
    > Canonie 400D też to wycieli, bo to pewnie opcja dla "profi" ;)

    Pies lizał kolejność, skok to jest nędza, tylko +-1EV.
    Na pocieszenie dodam, że pojemność tonalna pena rozwala 450d.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jedynie skromność ogranicza mój geniusz/

  • 79. Data: 2009-10-16 06:25:51
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 15 Paź, 18:10, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    yczny#539284683784...

    > Tak, odszumić do mydła to ja też potrafię. Pokaż teraz 1:1 :)

    Oto i 1:1
    http://picasaweb.google.pl/fotografie.jk.60/HDR_muzy
    czny#5393079647318813954

  • 80. Data: 2009-10-16 06:30:32
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 15 Paź, 22:17, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Pies lizał kolejność, skok to jest nędza, tylko +-1EV.
    > Na pocieszenie dodam, że pojemność tonalna pena rozwala 450d.

    Nie mówiac o 300D, co było widać na jakimś twoim przykładzie wrzuconym
    do dyskusji o hdr, gdzie nie chciałeś przyjąc do wiadomości, że z
    gówna bicza nie ukrecisz.