  • 1. Data: 2009-08-14 20:15:40
    Temat: harley - czesci
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Witka,
    To znowu ja.

    Czy ktos zna tego sprzedawce http://www.harleyczesci.net/index.php ?
    Troche dziwna strona, zadnego "Kontakt", terminow, zasad itp.
    Tyle, ze przynajmniej sa opisy i orientacyjne ceny.

    Szkukam do mojego sporciaka paru detali ale sprowadzanie dupereli ze
    stanow jest chyba malo oplacalne i pewnie czas oczekiwania dlugi.

    Ale widze, ze juesej to chyba jedyne miejsce skad mozna sciagnac
    potrzebne czesci. A moze ktos zna europejskie zrodlo czesci do HD?
    (Kuczu ? :: )

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 2. Data: 2009-08-15 07:36:49
    Temat: Re: harley - czesci
    Od: ww <s...@o...eu>

    Laphroaig pisze:

    > A moze ktos zna europejskie zrodlo czesci do HD?

    sprawdz: http://shop.wemoto.com/index.dyn?flag=17&make=Harley
    %20Davidson
    W.W

  • 3. Data: 2009-08-15 10:47:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Laphroaig pisze:

    > Szkukam do mojego sporciaka paru detali ale sprowadzanie dupereli ze
    > stanow jest chyba malo oplacalne i pewnie czas oczekiwania dlugi.

    Oplacalne. 3 tygodnie to max ile dotychczas czekalem.

    Ja znam tylko jedno dobre miejsce: www.ebaymotors.de

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2009-08-16 11:19:24
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    ww wrote:

    > sprawdz: http://shop.wemoto.com/index.dyn?flag=17&make=Harley
    %20Davidson

    Z tego co widze, to oni raczej czesci do custom'owania nie maja :)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 5. Data: 2009-08-16 11:24:22
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:

    > Oplacalne. 3 tygodnie to max ile dotychczas czekalem.

    Wygrzebalem Twoj post sprxed paru tygodni na temat sprowadzania ze USA,
    rzeczywiscie wyglada, ze da sie przejsc przez ewentualne procedury

    > Ja znam tylko jedno dobre miejsce: www.ebaymotors.de

    Tyle, ze jezyk barbarzynski :)

    Chyba juz wole ebay'a amerykanskiego :).

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 6. Data: 2009-08-16 12:24:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Laphroaig pisze:

    > Wygrzebalem Twoj post sprxed paru tygodni na temat sprowadzania ze USA,
    > rzeczywiscie wyglada, ze da sie przejsc przez ewentualne procedury

    Oczywiscie ze sie da. Platnosc to glownie PayPal. Warto sobie zalozyc.

    > Tyle, ze jezyk barbarzynski :)

    Eee tam, ale za to wiele okazji sie trafia. Poza tym zawsze mozesz
    uderzyc z tym do mnie :)