eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikagwarancjeRe: gwarancje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: gwarancje
    Date: Thu, 24 May 2012 21:37:41 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 37
    Message-ID: <jpm2m1$moh$1@news.dialog.net.pl>
    References: <jpgi8i$q4e$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.82.100
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1337888257 23313 78.10.82.100 (24 May 2012 19:37:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 May 2012 19:37:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <jpgi8i$q4e$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:631835
    [ ukryj nagłówki ]

    > Klient mnie dręczy, żeby mu dać 3 lata gwarancji. "Standardowo" daję jak
    > dotąd rok. A jak u was ?

    Nawet jeżeli wydaje Ci się, że urządzenie wytrzyma spokojnie 3 lata, nie
    spiesz się z dawaniem takiej gwarancji. Zawsze może pójść coś nie tak,
    nawet bez Twojej winy czy wiedzy i będzie kłopot. Jeżeli urządzeń jest
    niewiele - pół biedy, ale jak poważne serie pójdą, można dostać niezłej
    zadyszki i to nie tylko finansowej. Odbiorca też na tym ucierpi, nie
    będzie już pamiętał że naciągnął gwarancję.
    Może porozmawiaj z nim na temat jakości podzespołów, konieczności zmiany
    konstrukcji (nie oznacza to automatycznie że planowałeś dziadostwo -
    podeprzyj się statystyką), a co za tym idzie korekty cenowej - nawet
    niewielkiej. Może sam uzna że nie warto.

    U mnie zawsze b2b, dlatego mam łatwiej. Gwarancja roczna, duża cześć
    drogich podzespołów ma swoją własną gwarancję producenta, ale i tak jak
    wiem, że coś spapraliśmy czy zwyczajnie nie przemyśleliśmy do końca
    projektowo, to naprawiamy gratis. Klient zadowolony, my też bo
    szarpaniny nie ma i można zająć się tworzeniem. Trzeba tylko mieć
    rozsądnych klientów i już jakiś czas z nimi współpracować, aby zadziałało.

    Miłego.
    Irek.N.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: