  • Data: 2009-06-27 16:15:52
    Temat: Re: gwarancja na urzadzenie elektroniczne
    Od: "u" <...@w...yz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "R.M." <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:h1qclb$jj5$1@news.vectranet.pl...
    > Czy polskie prawo okresla minimalny okres gwarancji np 12mies w przypadku
    > taniego zasilacza 12V za 18zl, tak jak ma to miejsce w

    Nie szkoda Ci czasu się nad tym zastanawiać ?
    Takie pierdółki za grosze albo są dobre, bo nie psują się w pierwszym
    użyciu, albo złe i wymieniasz na inne.
    Za rok , dwa czy dziesięć ten zasilacz nie będzie cię obchodzić
    Gwarancja ? Nawet jakby była, to bym go wyrzucił i kupił następny
    Dostarczenie i odbiór śmiecia z punktu napraw jest droższe.

    Mam telewizor, stary i się zepsuł. Być może drobnostka. Mam go naprawiać ?
    Kupiłem nowy, bo był powód ku temu.
    Naprawiacz nie zarobi, telewizor powędruje do utylizacji.