    From: "Irokez" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: gwarancja na aku centra futura
    Date: Sat, 11 Feb 2012 13:15:36 +0100

    Użytkownik "kkk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:be39a879-f19d-4c27-9cf0-

    > Jeśli tylko wystąpi 100% wada akumulatora to w odpowiednim miejscu
    > wymieniają od ręki na nowy.

    Na 100% to dostaje się raczej odpowiedź "uszkodziłeś".
    Tylko dobre argumenty, negocjacja i zaparcie mogą pomóc. Mogą. ale nie
    muszą.
    Tak więc usłyszałem że uszkodziłem. Po konkretach, .moje auto pod kątem
    prądu rozruchu, ładowania itp dobrze gość przetrzepał zanim zdecydował się w
    ogóle wziąść ode mnie akumulator Centry i rzucił tylko że "zobaczy co się da
    zrobić". Dobrze, że nie oddałem starego 7-letniego Boscha, bo półtorej
    miesiąca to trwało (zresztą Bosch leży do dziś i daje rady spokojnie z
    benzynami).
    Oczywiście co do "trzepania" auta elektrycznie nie miałem oporów bo sprzęt
    taki konkretniejszy a i za darmo diagnostyka była ;)

    Ponieważ nie miałem z innymi akumulatorami przyjemności lub nie
    reklamowania, nie wypowiem się.
    Ale mając już doświadczenie z aku Centry, postanowiłem szukać szczęścia z
    innymi akumulatorami i na razie wszystko działa ładnie i nie mam potrzeby
    testować gwarancji.
    Hasło popierajmy polskich pracodawców - hmm. przy takim komunistycznym
    podejściu jakie wobec mnie zaserwował sprzedawca przeszło mi.

    Pozdro.

    --
    Irokez