  • Data: 2010-03-25 08:19:11
    Temat: Re: gupie baby nie potrafią skręcać w lewo...
    Od: "Kaja" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Nie, może nie koszmar, ale coś jest na rzeczy ;-)
    > Pracuję w firmie, w której doskonała większośc pracowników, to kobiety -
    > facetów jest kilkunastu, wszystkich zaś ponad sto osób. Sporo z nich
    > przyjeżdża do pracy samochodem. To, jak parkują, stanowić może temat
    > niejednej opowieści sensacyjnej, a i kilka horrorów by się dało nakręcić.

    Do mistrzyń parkowania zaliczyłabym też panią, która jest przyczynkiem
    jedynej mojej stłuczki. Czyli jadę spokojnie ulicą, zatrzymuję się za dwoma
    samochodami z któych pierwszy gdzieś tam skręca, zerkam w lewo i widzę
    zaparkowaną przodem do chodnika toyotę. Pani ma włożony wsteczny, widzę jak
    patrzy w prawo, patrzy w lewo, dodaje gazu i z pełnym impetem wjeżdża we
    mnie. Do tyłu zapomniała spojrzeć.
    Lewa strona mojego autka cała do wymiany, ja w stanie permanetnego szoku,
    pani w stanie permanetnej paniki. Ech...

    Pozdrowienia, Kaja