  • 1. Data: 2010-06-17 12:33:10
    Temat: grzebanie w exifie - czym ?
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    W picasie wpisałem sobie jako podpis pod zdjęciem cyferki, które miały
    mi służyć później w XNView do sortowania. Niestety XNView sortuje po
    opisie ewentualnie osadzonym komentarzu. A to co wpisałem jest widziane
    jako Podpis (ale po tym nie da się sortować). Potrzebuję programiku,
    który hurtem mi przekopiuje informację z pola Podpis do pola Opis.
    Ewentualnie żeby na podstawie pola Podpis dało się zmienić nazwę pliku.
    Czym to zrobić ?

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 2. Data: 2010-06-17 12:43:08
    Temat: Re: grzebanie w exifie - czym ?
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    > Ewentualnie żeby na podstawie pola Podpis dało się zmienić nazwę pliku.
    > Czym to zrobić ?

    Już znalazłem - ReNamer.

    EMPI

  • 3. Data: 2010-06-17 14:21:15