    Date: Fri, 17 Jan 2014 16:11:57 +0100
    From: Trybun <C...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: grzanie sie modemu usb

    > "Trybun" 52aefe94$0$2188$6...@n...neostrada.pl

    > 5 pln na rok wychodzenia. Na razie mam do wykorzystania 6 pln -- minął
    > miesiąc.

    > Wystarczy wyłączyć. ;)

    Niekoniecznie, czasem wystarczy powyłączać programy które chodza w tle i
    pożerają zasoby baterii..

    > Ale Monsterem można nagrzać ręce. :)

    Jakaś wada, telefon przy normalnym użytkowaniu nie powinien aż tak sie
    grzać..

    > Więc może zechcesz kupić? ;)
    >
    > Jako nawigacja z włączonym wyświetlaczem nie pociągnie dłużej niż 5
    > godzin.
    > Ważna także jest jasność -- to tak dla wyjaśnienia tematu. ;)
    >

    > Video ciągnie dużo -- notebook na filmach gotuje się tak, że
    > chłodzę go żelem, czasami zmrożonym do minus 35 stopni Celsjusza. :)
    >

    > Rzuć jakiś film -- ściągnę i ,,obejrzę'', po czym napiszę,
    > ile poszło energii na maksymalnej jasności i na minimalnej.

    Naprawdę zaskakujące że tak krótko Bestia pociągnie nawigację, i myslę
    że mało ważne jest na jaka jasność jest ustawiony ekran. 4 godziny jak
    na tak potężna baterię to stanowczo za mało.

    Ojej, sam byś sobie poszukał jakiegoś filmu w sieci. Teraz jadę na AERO2
    i tym samym nie mam możliwości swobodnego serfowania po necie.

    > Za tak doskonały telefon? Myślę,że warty jest każdej ceny!

    Każdej nie! Ale gdybyś sprzedawał dla samej chęci pozbycia się Bestii, a
    więc cena umiarkowana, to jestem zainteresowany.