  • Data: 2013-12-16 00:28:17
    Temat: Re: grzanie sie modemu usb
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 52ab28d0$0$2145$6...@n...neostrada.pl

    > No, tu się muszę pochwalić - na karcie Plusa osiągam czasem w pobieraniu 7-8 Mb/s.

    Nie sprawdziłem jeszcze, ile daje Monster, gdy dostawca nie ogranicza.
    Przełożę kartę Play do SIM1 i zobaczę, gdy będę w zasięgu HSPA+ Play.

    > A jak w bestii z wyczerpywaniem baterii - poprawiło się coś na lepsze?

    Nie -- nadal źle. ;) Nadal nie widać wzrostu zapotrzebowania na energię. ;)

    Powiem Ci tak -- jako nawigacja samochodowa z włączonym wyświetlaczem
    raczej nie popracuje dłużej niż 5 godzin.

    > Wiesz, czytałem niedawno na jakiejś stronie szczegółowy opis
    > Monstera - no i tam piszą że ta bateria bez żadnego wysiłku
    > powinna wytrzymać 12 godzin oglądania video.

    Być może, ale czy tyle wytrzyma z włączonym modułem 3G oraz
    z włączonym odbiornikiem GPS?

    -=-

    Raz wypuściłem się ,,daleko'' (aż do Rosji -- na dodatek nielegalnie)
    i w drodze powrotnej musiałem przyspieszyć oraz wyłączyć wszystko, co
    nie było konieczne, aby zaoszczędzić trochę energii -- podłączyłem do
    ładowarki, gdy zostały 2%. Smartfon mógł być wówczas włączony przez
    około 8 godzin, ale nie miał ciągle włączonego wyświetlacza.

    Jakbyś reflektował -- mogę Ci opchnąć swój egzemplarz. Jak nowy -- nie
    ma śladu rys na wyświetlaczu, do żółtej plamki łatwo przyzwyczaić się,
    podzespoły przetestowane, gwarancja... ;) Przewód USB można kupić nowy...
    Etui -- także... Zapewniam Cię, że problemów z dualSIMem nie notuję.
    Idzie zima -- warto mieć ze sobą coś ciepłego. ;)

    553 MB RAMek to też dużo, jak na telefon.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'